۳۰ آبان ۱۳۹۸، ۱۸:۵۲
کد خبر: 83564194
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حضور بسیج در صحنه آتش‌ فتنه اخیر را خاموش کرد

یزد- ایرنا- امام جمعه مهریز گفت: حضور نیروهای بسیجی در صحنه بار دیگر آتش فتنه دشمنان علیه نظام و انقلاب‌ اسلامی را در حوادث روزهای اخیر خاموش کرد و موجب شکست استکبار جهانی شد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی روز پنجشنبه در دیدار فرماندار و جمعی از بسیجیان با قدردانی از فداکاری نیروهای دلسوز انقلاب به مناسبت آغاز هفته بسیج افزود: هرجا نیاز باشد بسیج با همکاری سایر نیروهای مومن و ولایی آماده دفع فتنه دشمنان و دفاع از ارزش‌های نظام هستند.

وی ادامه داد: در حوادث اخیر، آتشی که فتنه‌گران به تحریک دشمنان علیه نظام آنهم به بهانه افزایش قیمت بنزین و اجرای طرح سهمیه بندی روشن کرده بودند بار دیگر بسیج قهرمان به صحنه آمد و موجب شکست توطئه بزرگ شدند و قدرت و عظمت خود را هم به خوبی نشان دادند.

امام جمعه مهریز اظهارداشت: بصیرت ، ولایتمداری، ایثار و خدمتگزاری جزو ویژگی‌های نیروهای بسیجی و سپاهی است و تا این روحیه وجود دارد هیچ دشمنی به اهداف خود نمی‌رسد.

محی‌الدینی تاکید کرد: باید مسئولان قدردان مردم و بسیج باشند و با همه وجود برای رفع مشکلات آنها  از هیچ کوششی دریغ نکنند که حفظ انقلاب‌ وظیفه بزرگی است .

همچنین فرماندار مهریز به ارزش خدمت مسئولان به مردم و بسیج اشاره کرد و از حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف قدردانی کرد.

رضا زارع‌زاده مهریزی افزود: تشکیل بسیج ثمره انقلاب است و حمایت از بسیجیان برای نقش‌آفرینی یک تکلیف بزرگ دینی و انقلابی محسوب می‌شود.

همچنین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز گفت: به مناسبت هفته بسیج اجرای ۴۰ برنامه شاخص در بخش‌های فرهنگی، ورزشی و بصیرتی در این شهرستان آغاز شد.

سرهنگ علی اصغر سلمانی افزود: حفظ انقلاب‌ اسلامی جزو رسالت‌های خطیر نیروهای بسیج است، آنها تا پای جان از نظام و ارزش‌های انقلابی جانانه دفاع می‌کند.

هفته بسیج از امروز آغاز شد، مهریز  ۲۵ هزار بسیجی دارد و مرکز این شهرستان ۵۵ هزار نفری در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha