بصیرت و ولایتمداری مردم موجب شکست دشمن در حوادث اخیر شد

یزد- ایرنا- مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الغدیر یزد گفت: بصیرت و ولایتمداری مردم همانند گذشته موجب شکست دشمنان در ضربه زدن به اصل نظام و انقلاب اسلامی در حوادث اخیر کشور شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام کاظم کریم بیگی روز شنبه در آیین تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج مهریز افزود: دشمن برای ضربه زدن به اصل نظام و انقلاب اسلامی اقدام به توطئه و فتنه‌انگیزی کردند.

وی ادامه داد: این توطئه که در ادامه اهداف شوم گذشته دشمنان در کشور صورت گرفت با بینش و بصیرت آحاد مردم ولایی و انقلابی نقش بر آب شد و استکبارجهانی همانند قبل در پیش مردم زبون و رسوا شد و ملت ایران با قدرت و درایت به راه عزت بخش خود ادامه می‌دهد.

همچنین فرماندار مهریز نیز در این مراسم گفت: حضور قدرتمند مردم و مسئولان در عرصه خدمت و میدان کار ضرورت امروز جامعه و کشور اسلامی است و همه باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری وظایف دینی و ملی خود را انجام دهند.

محمد دهقان بنادکی از تلاش مجموعه بسیج و سپاه شهرستان مهریز در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی در سال‌های اخیر قدردانی کرد و تداوم آن را خواستار شد.

بصیرت و ولایتمداری مردم موجب شکست دشمن در حوادث اخیر شد

همچنین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز گفت: توطئه دشمنان با درایت مردم و مسئولان و روحیه بصیرت نقش بر آب شد و باید همواره مواظب اهداف استکبارجهانی باشیم .

سرهنگ علی فاتحی افزود: حضور مردم و بسبج انقلابی در عرصه موجب شکست تمامی اهداف دشمنان این آب و خاک است و ملت ایران تا پای جان از اهداف نظام دفاع می‌کند.

در این آیین با قدردانی از حجت‌الاسلام حسین کریمی به جای وی حجت‌الاسلام مهدی کفاش به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهریز معرفی شد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد و دارای ۲۰ هزار بسیجی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha