۱ آذر ۱۳۹۸، ۷:۵۲
کد خبر: 83564379
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

بصیرت مردم و درایت رهبری مانع تحقق اهداف دشمن است

یزد- ایرنا - مدرس حوزه علمیه قم گفت: بصیرت مردم انقلابی و درایت مقام معظم‌رهبری در حوادث مختلف مانع بزرگی بر سر تحقق اهداف فرهنگی، سیاسی، روانی، اقتصادی و امنیتی دشمنان در مقابل نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام سیدم حسن میر قیصری پنجشنبه‌شب در یادواره ۱۰ شهید روستای باغ‌دهوک مهریز افزود: از بدو پیروزی انقلاب‌ اسلامی تاکنون دشمن برای سرنگونی نظام از تمام اهرم‌ها و ابزارها استفاده کرده ولی ولایتمداری مردم و رهبری‌های حضرت امام‌ راحل (ره) و مقام معظم‌ رهبری موجب شکست آنها شده است.

وی ادامه داد: دشمنی استکبار جهانی و حامیان آنها همچنان در ابعاد مختلف ادامه دارد و بدون شک باید مردم دلاور و بسیج قهرمان با همراهی مسئولان با بصیرت، روحیه انقلابی و مدیریت جهادی مانع تحقق اهداف دشمنان نظام و انقلاب شوند چون حفظ کشور رسالت و وظیفه بزرگ دینی و ملی است.

این مدرس حوزه علمیه قم تاکید کرد: باید راه شهیدان سرفراز انقلاب را شناخت و برای تحقق آنها در صحنه‌های مختلف مورد نیاز جانفشانی کرد و لحظه‌ای دست از اهداف انقلاب و توصیه‌های مقام معظم رهبری برنداشت که هرگونه تعلل در این عرصه گناهی نابخشودنی و از هیچ فردی در کشور پذیرفته نیست .

میرقیصری به اهمیت برگزاری یادمان‌های شهیدان در شهرها و روستاها اشاره کرد و بیان داشت:  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و بین نسل جوان جزو اهداف انقلاب است و باید این برنامه‌ها سالانه در تمام شهرستان‌ها با همکاری مردم به نحو مناسب و درخور شان نظام برگزار شود.

وی در ادامه به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و پیگیری اهداف شهیدان توسط مردم و مسئولان پرداخت و بر ضرورت حفظ ارزش‌ها و حراست از اهداف و آرمان شهیدان والامقام در جامعه تاکید کرد.

در جاشیه برگزاری این یادواره چند برنامه فرهنگی  و نمایشگاه عکس و کتاب برپا شد.

روستای باغ دهوک مهریز ۵۰۰  نفر جمعیت دارد و ۱۰ شهید تقدیم انقلاب‌ کرده است.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha