داورزنی: ای کاش مجبور به بازگشت نمی‎‌شدم

تهران- ایرنا- رییس جدید فدراسیون والیبال گفت: ای کاش شرایط والیبال به گونه‌ای پیش می‌رفت که مجبور به بازگشت نمی شدم.

محمدرضا داورزنی که روز چهارشنبه توانست با اخذ ۲۶ رای به عنوان رییس جدید فدراسیون والیبال انتخاب شود، در ابتدای مراسم معارفه خود در این فدراسیون، گفت: ابتدا باید از حاضران در جلسه تشکر و قدردانی کنم. شرایط به نحوی رقم خورد که پس از سه سال مجبور شدم به والیبال بازگردم و ای کاش شرایط والیبال به گونه‌ای پیش می‌رفت که مجبور به این کار نمی‌شدم.

وی افزود:‌ پس از آن دوران دیگر حال خوبی که از والیبال به مردم منتقل می‌شد را شاهد نبودیم. والیبال همیشه به مردم حس قدرت می‌داد اما در این چند سال این اتفاق را شاهد نبودیم. در این مدت سعی کردم به مسائل والیبال ورود نکنم اما مردم در بازی‌های آسیایی جاکارتا از تیم ملی انتظار قهرمانی داشتند و به همین خاطر مجبور شدم در آن مقطع ورود کنم.

رییس جدید فدراسیون والیبال در مراسم معارفه خود اضافه کرد:‌ در این مدت چند جلسه با وزیر ورزش و جوانان برگزار کردیم که تکلیف والیبال در آینده چه خواهد شد. پس از این جلسات تصمیم گرفتیم که در  انتخابات فدراسیون شرکت کنم.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در این چند وقت شرایط به نحوی رقم خورد که همه به خودشان اجازه می‌دادند در مورد والیبال اظهارنظرهای تند و غیر منصفانه انجام دهند که این موضوع موجب ایجاد نگرانی مردم برای والیبال می‌شد. نباید شان والیبال زیر سوال برده شود.

داورزنی اضافه کرد: شاید منطقی نباشد که کسی معاونت وزارت ورزش را رها کند و به والیبال بیاید اما من در مدتی که نبودم خون دل های زیادی خوردم اما باید با شرایط کنار می‌آمدم. حتی سال گذشته مقام معظم رهبری هم در مورد شرایط والیبال تذکر دادند. من نمی‌گویم که قحط الرجال است و فقط من می‌توانم شرایط را سامان دهم  اما باید دوباره شاهد غرور ملی باشیم که از والیبال به مردم منتقل شود.

وی گفت: امیدوارم بتوانیم دوباره با کمک دلسوزان والیبال این رشته را به شرایط ایده آل برسانیم. اولویت اول ما هم انتخابی المپیک است که باید با کمک افراد دلسوز شرایط را درست کنیم. چرا که اگر نتوانیم نتایج مناسبی در این بازی‌ها بگیریم ضایعه بزرگی رخ خواهد داد. همه باید کمک کنند که والیبال به المپیک برسد. متاسفانه خبر رسیده که پای فرهاد قائمی هم شکسته است اما باید همه کمک کنیم و حتی اگر لازم باشد یک ماه هم لیگ را تعطیل کنیم.

رییس فدراسیون والیبال اضافه کرد: در والیبال امیدوارم انسجام خوبی را شاهد باشیم و از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم تا به هدفمان برسیم. تلاش می کنیم تا بازی‌های تدارکاتی خوبی را در نظر بگیریم تا کام مردم با المپیکی شدن والیبال شیرین شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha