۴ آذر ۱۳۹۸، ۱۳:۵۵
کد خبرنگار: 980
کد خبر: 83567695
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزایش ساعت کار ستاد دریافت شکایت از بازار آذربایجان‌غربی به ۱۵ ساعت

ارومیه - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: در راستای کنترل بازار برای جلوگیری از بروز تخلف‌های احتمالی، ساعت کار ستاد خبری سامانه ۱۲۴ که مربوط به دریافت شکایت از بازار در استان است، به ۵ ساعت افزایش یافت.

غلامرضا بابایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از ساعت هفت صبح تا ۱۰ شب جهت دریافت هرگونه گزارش و شکایت مردمی در خصوص افزایش سرخود قیمت تمامی کالاها و خدمات، گران فروشی، احتکار، کم فروشی و عدم ارائه فاکتور فروش از سوی واحد های خدماتی، صنفی و غیر صنفی در خدمت شهروندان است.

وی اضافه کرد: در راستای پایش بازار و سطح عرضه کالا و خدمات، گشت های مشترک بازرسی سازمان و بازرسان سازمان تعزیرات حکومتی به صورت مستمر انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: پرونده های تخلفاتی گرانفروشی، احتکار و امتناع از عرضه کالا بلافاصله بررسی و در اسرع وقت جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارجاع خواهد شد.

بابایی گفت: تمام مراحل رسیدگی و بررسی از زمان ثبت شکایات تا حصول نتیجه پیگیری و به شاکی اطلاع رسانی خواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی افزود: هرگونه افزایش قیمت کالاها و خدمات از سوی واحدهای صنفی، تولیدی و خدماتی به بهانه افزایش نرخ بنزین تخلف بوده و با متخلفان طبق قانون و در اسرع وقت برخورد خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha