۵ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۵۶
کد خبرنگار: 2588
کد خبر: 83569726
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تفکر بسیجی زمینه‌ساز شکست توطئه‌های استکبار است

مراغه - ایرنا - فرمانده تیپ مکانیزه امام زمان (عج) شبستر با اشاره به نقش فرهنگ بسیج در فراتر از مرزهای ایران اسلامی گفت: تفکر بسیجی زمینه‌ساز شکست توطئه‌های استکبار و گروه‌های تکفیری است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار مصطفی محمدی روز سه شنبه در همایش بسیجیان مراغه افزود: الهام گرفتن ملت های منطقه از فرهنگ بسیجی، موجب ایجاد گروه های مقاومت در قالب جبهه مقاومت اسلامی و نقش بر آب شدن نقشه های شوم دشمنان شده است.

وی ادامه داد: جبهه مقاومت اسلامی برخاسته از این فرهنگ متعالی با ایستادگی در برابر توطئه های نظام سلطه از جمله گروه های تروریستی و تکفیری مورد حمایت غرب و برخی دولت های منطقه، زمینه و بستر پیروزی بر این نقشه های شوم را فراهم ساخته اند.

محمدی اضافه کرد: تفکر ناب بسیجی همواره توانسته است توطئه ها، تهدیدها و تحریم ها را شکست داده و موجب ایجاد زمینه برای موفقیت های مختلف در عرصه های گوناگون سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شود.

وی با بیان اینکه اغتشاشات اخیر در کشور به بهانه افزایش قیمت بنزین توطئه ای از سوی نظام سلطه بود گفت: آگاهی و بصیرت ملت در کنار هدایت های رهبری و حضور بسیج و تفکر بسیجی این بحران و تهدید را درهم شکست.

وی افزود: بسیج در دوران دفاع مقدس نیز در صف و جبهه مقدم دفاع از کیان اسلامی و انقلابی در برابر دشمن بعثی که از حمایت های قدرت های شرقی و غربی برخوردار بود،   قرار داشت.

محمدی ادامه داد: امروز نیز بسیج با تفکر ولایت و رهبری، همواره در خدمت رسانی به جامعه از جمله امدارسانی به مردم آسیب دیده از بلایای طبیعی لحظه ای درنگ نکرده است.

وی اضافه کرد: بسیجیان تلاشگر همچنین در دوران سازندگی و سال های اخیر در عرصه های علم و فناوری و خودکفایی همراه و یاور اصلی نظام و میهن اسلامی بوده است.

به گزارش ایرنا، در این همایش بسیجیان شرکت کننده با حضور پرشور خود با ارزش های اسلامی، انقلابی و رهبری تجدید میثاق کردند.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha