۷ آذر ۱۳۹۸، ۱۴:۰۳
کد خبرنگار: 2200
کد خبر: 83572581
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تمرین فرآیند انتخابات در دزفول انجام شد

۷ آذر ۱۳۹۸، ۱۴:۰۳
کد خبر: 83572581
تمرین فرآیند انتخابات در دزفول انجام شد

دزفول- ایرنا- تمرین فرآیند انتخابات روز پنجشنبه در فرمانداری ویژه دزفول انجام شد.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول در این تمرین به خبرنگار ایرنا گفت: براساس هماهنگی های قبلی، با دستور وزیر کشور به تمام فرمانداران، روسای حوزه انتخابات و بخشداران، شروع مانور انتخاباتی و تمرین فرآیند انتخابات آغاز شد.

محمد حیدری افزود: تمرین ثبت نام نامزدها، تشکیل هیات اجرایی، تبادل پرونده‌های نامزدها با مراجع چهارگانه و ارسال لیست هیات معتمدین به هیات نظارت با حضور بیش از ۱۲ نفر نیروی انسانی در محل فرمانداری ویژه دزفول و پنج نفر در بخشداری‌های شهرستان انجام شد.

وی با اشاره به اهمیت آمادگی نیروها در فرآیند انتخابات و سیستم‌ها گفت: بخشداری‌های چغامیش، سردشت و شهیون شهرستان دزفول که جزو حوزه‌های قطعی انتخاباتی هستند نیز طبق دستور اعلام شده از سوی وزارت کشور، بخش اعظمی از فرآیند ثبت‌نام و تمرین کار را به خوبی پیش بردند و امید است تا آخرین لحظه از برگزاری انتخابات با این میزان انرژی و توانمندی به پیش رویم.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با اشاره به اینکه هیچ مشکلی در برگزاری انتخابات نداریم افزود: ثبت‌نام حضوری و رسمی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۱۰ آذرماه به مدت یک هفته آغاز می‌شود و علاقمندان به ثبت‌نام می‌توانند با مراجعه به فرمانداری‌ها و یا ستاد انتخابات فرآیند ثبت‌نام خود را انجام دهند.

وی گفت: افراد علاقمند به ثبت‌نام در خارج از کشور می‌توانند با حضور در سفارتخانه‌ها و مراجعه به سایت ثبت نام، فرآیند نام‌نویسی خود را انجام دهند؛ همچنین نامزدها توجه داشته باشند که باتوجه به الکترونیک بودن فرآیند نام‌نویسی پس از زمان تعیین شده قادر به ثبت‌نام نخواهند بود.

شهرستان دزفول با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارای یک کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی است. 

انتخابات مجلس شورای اسلامی اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha