مهلت ثبت‌نام در پذیرش بدون آزمون ارشد دانشگاه شهید بهشتی تمدید شد

تهران- ایرنا- مهلت ثبت‌نام در فراخوان پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه شهید بهشتی (سهمیه استعدادهای درخشان) تا تاریخ ۲۰ آذر ماه تمدید شد.

به گزارش روز دوشنبه دانشگاه شهیدبهشتی، دانشگاه به استنادآیین‌نامه «پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد»، ضوابط و مقررات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دستورالعمل اجرایی مصوب شورای هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه، برای نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در دوره کارشناسی ارشد بدون آزمون در رشته های مندرج در جدول دانشجو می‌پذیرد.

پیشتر اعلام شده بود که متقاضیان از ۲۰ آبان تا ۱۰ آذر ماه به سامانه جامع آموزشی دانشگاه شهید بهشتی به نشانی (https://golestan.sbu.ac.ir) مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری مدارک اقدام کنند.

براساس حداقل شرایط لازم برای ارائه درخواست‌، دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته ورودی مهر ۱۳۹۵ دانشگاه‌های دولتی باید تا پایان شش نیم‌سال با گذراندن حداقل سه چهارم کل واحدهای درسی خود به لحاظ میانگین کل، جزء ۱۵ درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی بوده و دارای حداقل میانگین ۱۶ در رشته‌های فنی مهندسی و علوم پایه و ۱۷ در رشته‌های علوم انسانی و هنر باشند.

همچنین متقاضی باید حداکثر تا ۳۱ شهریور ماه ۹۹ و در هشت نیم سال دانش‌آموخته شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha