از نقد سازنده رسانه ها استقبال می کنیم

آستارا - ایرنا - فرماندار تالش گفت : امروز نقش فضای مجازی و رسانه ها در زندگی اجتماعی و سیاسی مردم بسیار پررنگ است و تاثیر گذاری آن بر اذهان مردم زیاد است و ما از نقد سازنده و مفید رسانه ها در عرصه انتخابات و معرفی عادلانه و به دور از نگاه سیاسی نامزدهای انتخاباتی استقبال می کنیم .

سید عیسی مهدوی در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه رسانه ها حق نقد و حتی دفاع از برخی کاندیداها را دارند، اظهار داشت : ما طرفدار نقد سازنده هستیم اما خبرنگاران نیز در نگارش مطالب و مشکلات دقت کافی را داشته باشند که موجب سوء استفاده دشمنان نشوند.

رئیس هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه طوالش  با بیان اینکه امروز کشور با فشارها و توطئه های مختلفی مواجه است تاکید کرد: به طور قطع اصحاب رسانه در روشنگری این توطئه ها می توانند با دولت و نظام همکاری داشته باشند.

مهدوی با اشاره به آغاز ثبت نام کاندیداهای مجلس در تالش نیز گفت : خبرنگاران در بیان مطالبات مردم و معرفی درست کاندیداها به دور از نگاه سیاسی حضور فعالی داشته باشند.

در این مراسم دادستان تالش و عمران نعمت الهیان رئیس هیات نظارت بر انتخابات تالش نیز مطالبی در زمینه فعالیت رسانه ای بیان داشته و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

تالش در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان با ۲۰۰ هزارنفر جمعیت واقع شده است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha