۱۲ آذر ۱۳۹۸، ۹:۳۵
کد خبرنگار: 3009
کد خبر: 83578475
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بارش برف و باران در جاده‌های چالوس، هراز و فیروزکوه

تهران - ایرنا - مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش برف و باران در جاده چالوس و بارش باران در جاده‌های هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت خبر داد.

براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی،سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌ استثنای جاده‌های مسدود و ممنوع،‌ مابقی جاده‌های مواصلاتی کشور باز و تردد درآنها به‌روال عادی درجریان است.

آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۲۰۲ تردد شمار فعال در جاده‌های برون‌شهری، گویای افت 3.1 درصدی تردد نسبت به شبانه‌روز گذشته است.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۷.۴ درصد، اوج تردد بین ساعت‌های ۱۶ تا ۱۷ و کمترین تردد بین ساعت‌های ۳ تا ۴ صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

آخرین وضعیت جاده‌های شمالی

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راههای کشور هم اکنون تردد روانی در جاده‌های هراز، چالوس، فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت مسیر رفت و برگشت گزارش شده است.

جاده چالوس دارای بارش برف و باران و مه‌گرفتگی در ارتفاعات و جاده‌های هراز، فیروزکوه  و آزادراه قزوین-رشت دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات است.

بر اساس گزارش سازمان مزبور از آخرین وضعیت ترافیکی سایر جاده‌ها،هم اکنون ترافیک سنگینی در آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک گزارش شده است.

همچنین ترافیک نیمه سنگینی در جاده شهریار-تهران محدوده شهرقدس گزارش شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha