ایجاد هرج و مرج، راهبرد دشمن علیه نظام است

یزد- ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: ایجاد هرج و مرج و آشوب، راهبرد کنونی دشمنان علیه انقلاب‌ اسلامی است که هوشیاری مردم و بصیرت مسوولان موجب شکست آنها می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی روز شنبه در آستانه حماسه نهم دی (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) در نشست با خبرنگاران افزود: ایجاد فتنه و آشوب برای ناامیدی مردم و جوانان و دلسرد کردن آنها در ادامه راه برای تداوم نظام، نقشه اصلی استکبار جهانی است.

این مسوول تاکید کرد: آشوب و هرج مرج و ایجاد دلسردی با پخش شایعات و شبهات بی اساس با بهره‌گیری از فضای حقیقی و مجازی و رسانه‌های نوین گروهی از دیگر برنامه‌هایی است که دنبال می‌شود.

فخرالدینی اظهار داشت: باید مردم و مسوولان با همدلی و همبستگی و گوش به فرمان مقام معظم رهبری همچنان  مواظب دسیسه‌های دشمنان داخلی و خارجی باشند .

وی بیان داشت: انقلاب‌اسلامی در ۴۰ سال گذشته به رغم تمام فشارهایی که در ابعاد مختلف توسط دشمنان بر نظام تحمیل شده بخاطر بیداری و درایت نقش بر آب شده است .

رییس شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی یزد به حماسه نهم دی در سال ۱۳۸۸ اشاره کرد و گفت: روز بزرگ و ماندگار نهم دی ، روز استکبار ستیزی و بیزاری امت فداکار  و ولایتمدار از فتنه گران و آشوبگران است.

فخرالدینی با تاکید بر برنامه‌ریزی مناسب گرامیداشت این روز ، تجلیل آن را ، تکریم بصیرت مردم انقلابی دانست که به ندای امام و رهبر خود لبیک گفته و آتش فتنه را خاموش ساختند.

به گفته وی  تا مردم فهیم  ایران در صحنه هستند و تا رهبری فرزانه و بصیری همچون رهبر معظم انقلاب سکاندار کشتی انقلاب‌اسلامی است دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

وی با اشاره به اینکه نهم دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است  تاکید کرد: دشمنان در تلاش هستند تا نام انقلاب و نهم دی‌ماه را از یادها و اذهان پاک کنند اما با هوشیاری مردم سال به سال اهمیت و زیبایی حماسه نهم دی ماه بیشتر نمایان می‌شود.

همچنین جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: به مناسبت نهم دی روز بزرگ بصیرت افزون بر ۸۰۰ برنامه فرهنگی، معرفتی و بصیرتی با مشارکت مردم و فعالیت جوانان در سطح استان برگزار می‌شود.

سعید زارع افزد: برگزاری همایش بصیرت در ۱۰ شهرستان استان، جلسه‌های بصیرتی و تبیینی، پاسخ به سوالات و شبهات و برپایی مسابقات فرهنگی و هنری پیش ببینی شده است.

وی اظهار داشت: برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی، یک هزار حلقه  صالحین، مسابقات کتابخوانی و نمایشگاه کتاب و عکس از دیگر برنامه‌های مهم دهه بصیرت است .

این مسوول خاطر نشان کرد: مراسم روز بصیرت ساعت ۹ صبح روز دوشنبه نهم دی‌ماه جاری با برنامه‌های متنوع در تکیه امیرچقماق برگزار می‌شود.

زارع گفت: مشابه این مراسم باشکوه در تمام ۹ شهرستان دیگر استان با حضور گسترده آحاد مردم و جوانان ولایتمدار و انقلابی برگزار می‌شود.

خلق حماسه ۹ دی‌ماه ملت قهرمان ایران در سال ۱۳۸۸ در لبیک به‌فرمان مقام معظم رهبری در تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب شکل گرفت.

روز ۹ دی در تقویم با عنوان «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha