۴ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۲۰
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85332689
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برنامه‌های بزرگداشت ۹ دی در ۵۰ نقطه کردستان برگزار می شود

سنندج- ایرنا- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام، مراسم‌ها و برنامه‌های بزرگداشت حماسه ۹ دی در ۵۰ نقطه استان برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمحمد سادات روز دوشنبه در جمع خبرنگاران استان در سنندج با اشاره به فرا رسیدن یوم الله نهم دی روز بصریت و میثاق امت با ولایت اظهار کرد: صدها برنامه اجرایی، تبیینی و فرهنگی برای این روز در سطح استان برنامه ریزی شده است و اجرا خواهد شد.

وی افزود: برگزاری بیش از ۵۰۰ برنامه تبیینی و بصیرتی در سطح ادارات استان با موضوع بصیرت و فتنه و پیوست مسئله فلسطین، غزه و مقاومت و برگزاری مراسم محوری و عمومی یوم الله نهم دی در ۵۰ نقطه سراسر استان کردستان از مهمترین برنامه های پیش بینی شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به اهمیت فعالیت رسانه ای در حوزه بازشناسی ابعاد حماسه نهم دی ماه گفت: اجرای برنامه‌های تخصصی با حضور کارشناسان خبره استانی در صدا و سیما، تجلیل از شهدای شاخص فتنه ۸۸ و برگزاری همایش بصیرتی علمای اهل سنت و تشیع از دیگر برنامه‌های شاخص این هفته است.

وی برپایی نمایشگاه کاریکاتور، عکس و کتاب، برگزاری همایش های شعر در سطح استان، تجلیل از چهره‌های ویژه جهاد تبیین، برگزاری مراسم زنگ بصیرت در مدارس استان، برپایی ایستگاه های صلواتی، برگزاری مسابقات ورزشی و افتتاح پروژه های دولتی توسط دستگاه های اجرایی را از دیگر برنامه‌های این ایام اعلام کرد که در استان اجرا می شود.

در تقویم ایران اسلامی ۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha