۸ دی ۱۳۹۸، ۱۳:۴۸
کد خبر: 83612385
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز ساخت پیست سلامت در آستارا

۸ دی ۱۳۹۸، ۱۳:۴۸
کد خبر: 83612385
آغاز ساخت پیست سلامت در آستارا

آستارا - ایرنا - رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا از آغاز عملیات ساخت پیست سلامت در مجموعه ورزشی وحدت این شهرستان، با هدف ترویج رشته پیاده‌روی خبر داد.

وحید خاصی پور روز یکشنبه اظهار کرد: ۶ میلیارد ریال اعتبار با همکاری نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، فرمانداری و اداره کل ورزش و جوانان گیلان برای این طرح اختصاص یافت و ظرف ۱۰ روز بعد از نصب چمن مصنوعی، آماده بهره برداری خواهد شد.

وی بیان کرد: مساحت پیست سلامت ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع است و شهروندان و ورزشکاران از آن فضا به صورت رایگان برای پیاده روی استفاده خواهند کرد.

وی ادامه داد: به دلیل محدودیت فضای حاشیه زمین ورزشی وحدت، امکان ایجاد پیست دوومیدانی نبود و تابلوی نمایشگر، روشنایی و فنس محوطه از کاستی های آن زمین ورزشی است و امیدواریم با اختصاص اعتبار برطرف شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا گفت: فوتبالیست ها از ایجاد چمن مصنوعی ورزشگاه وحدت اعلام رضایت می کنند و  عمر مفید چمن مصنوعی بستگی به نگهداری آن دارد و برای جلوگیری از فرسودگی، باید فقط برای فوتبال استفاده و از برگزاری مراسم و ریختن زباله در آن جلوگیری شود.

 خاصی پور خاطرنشان کرد: در دولت تدبیر و امید زیر ساخت‌های ورزش آستارا توسعه یافته و استخر شنا نیز بعد از گذشت بیش از ۱۰ سال از آغاز ساخت آن، تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در ۳۵ هیات ورزشی آن ساماندهی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha