۱۰ دی ۱۳۹۸، ۸:۱۲
کد خبر: 83614535
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پناهیان: پیوند ملت با ولایت، ضامن شکست دشمن است

یزد- ایرنا- رییس موسسه تحقیقاتی علمی رهپویان شهدا گفت: پیوند عمیق ملت با ولایت‌ فقیه ضامن عزت، عظمت و اقتدار نظام و انقلاب مقدس جمهوری اسلامی است و موجب شکست توطئه‌های استکبار جهانی می‌شود.

حجت‌الاسلام احمد پناهیان دوشنبه شب در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی در جمع مردم و مسوولان در مسجد جامع ولی (عج) مهریز افزود: میثاق ملت با ولایت در نهم دی ۸۸ آتش گسترده فتنه‌گران را خاموش کرد.

وی ادامه داد: دشمنان برای شکست دادن انقلاب‌ اسلامی و انتقام‌گیری از مردم فهیم و ولایی ایران، خواب‌های آشفته زیادی دیده بودند ولی لبیک مردم به فراخون مقام معظم رهبری و حضور در صحنه راهپیمایی در تهران و استان‌ها موجب شکست تمام توطئه‌ها شد.

این کارشناس مذهبی اظهار داشت: همراهی مردم با مسوولان به خصوص مقام معظم رهبری و توجه به منویات معظم‌له در تمام سال‌ها و سال ۸۸ موجب شد تا بار دیگر نقش ولایت و میثاق ناگسستنی مردم به خوبی خود را نشان دهد.

پناهیان گفت: هرجا بین مردم  و ولایت‌فقیه پیوند الهی عمیق باشد دشمنان هرچه هم تلاش کنند نمی‌توانند به اهداف خود برسند و این موضوع بارها در ۴۰ سال گذشته بعد از پیروزی انقلاب‌اسلامی در کشور اتفاق افتاده است.

وی افزود: رمز و راز اقتدار جمهوری‌اسلامی توجه مردم به منویات مقام معظم رهبری و ولایتمداری است و باید ملت در تمام قضایا همواره عمل به توصیه‌های رهبری فرزانه نظام را مدنظر قرار دهند.

رییس موسسه تحقیقاتی علمی رهپویان شهدا به توطئه‌های دشمنان به خصوص تهدیدها و تحریم‌ها اشاره کرد و علت همه آنها را ایستادگی مردم بر اصول و ارزش‌ها و توجه به اوامر مقام معظم رهبری ذکر کرد.

پناهیان اظهار داشت: حماسه نهم دی سال ۱۳۸۸ را باید عید بزرگ ملت ایران و نماد عینی بصیرت و هوشیاری آحاد مردم بدانیم که موفق شدند بر دشمنان داخلی و خارجی نظام غلبه کنند.

وی گفت: اگر درایت و مدیریت مقام معظم رهبری در سال ۸۸ نبود ، کشور و انقلاب دچار چالش می‌شد ولی با بصیرت و بینش انقلابی و آگاهی همگانی شاهد شکست ئوطئه بزرگ کفر جهانی بودیم .

به گفته او، فتنه‌ها در قبال انقلاب به خصوص تشدید تحریم‌ها و جنایت‌ها توسط آمریکا و حامیان او ادامه دارد و باید مردم و مسوولان با هوشیاری برای شکست اهداف استکباری اقدام کنند.

همچنین رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مهریز گفت: حماسه نهم دی در سال ۸۸ بار دیگر نشان داد که ولایتمداری مردم و هوشیاری آنها موجب شکست بزرگترین فتنه می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدعلی متوسل افزود: فتنه گران با درس آموزی از آمریکا قصد سرنگونی انقلاب‌اسلامی را داشتند که با حضور به موقع مردم در صحنه و ولایتمداری همه توطئه‌ها نقش بر آب شد.

وی اظهار داشت: نهم دی و حماسه ماندگار و عظیم آن چراغ راه روشن ملت و کشور در مبارزه با استکبار و حامیان آنهاست و باید همواره در ذهن مردم و مسوولان ما به عنوان یک  نقطه عطف تاریخی  جاویدان بماند.

مسوول اداره تبلیغات اسلامی مهریز گفت: حماسه نهم دی و درس‌ها و عبرت‌های فراوان آن باید توسط نهادهای فرهنگی و تبلیغی برای مردم به خصوص جوانان ایران تبیین و تحلیل شود.

متوسل گفت: فتنه‌ها قطعا در ادامه مسیر انقلاب در اشکال مختلف به خصوص در حوزه فرهنگی  و اقتصادی وجود دارد که هوشیای مردم و مسوولان موجب شکست تمام اهداف دشمن علیه نظام است .

وی بیان داشت: وحدت بین مردم و مسوولان و بصیرت داشتن در قبال حوادث باید همواره مدنظر قرار گیرد که اگر چنین شد هیچ دشمنی توانایی برخورد با انقلاب مقدس ما را ندارد .

خلق حماسه ۹ دی‌ماه ملت قهرمان ایران در سال ۱۳۸۸ در لبیک به‌فرمان مقام معظم رهبری در تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب شکل گرفت.

روز ۹ دی در تقویم ایران با عنوان «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» نامگذاری شده است.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha