۱۰ دی ۱۳۹۸، ۱۹:۵۶
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 83614844
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سارق مسلح در درگیری با پلیس چهارمحال و بختیاری به هلاکت رسید

شهرکرد- ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از هلاکت یک سارق مسلح در درگیری با ماموران انتظامی استان و کشف ۲۵ فقره سرقت خبر داد.

فضل‌الله برزویی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با دریافت خبری مبنی بر چندین فقره سرقت خودرو، لوازم داخل خودرو و زورگیری در شهرکرد، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران اداره مبارزه با سرقت استان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با رصد اطلاعاتی، مخفیگاه این سارق در یکی از استان‌های همجوار شناسایی شد و ماموران و کارآگاهان مجرب نیروی انتظامی  با دریافت نیابت قضایی و رعایت تمام جوانب احتیاط به محل مورد نظر اعزام شدند.

به گفته وی، فرد سارق که متوجه حضور ماموران انتظامی شده بود، اقدام به تیراندازی به‌سمت ماموران انتظامی استان کرد و ماموران انتظامی با رعایت قانون بکارگیری سلاح و هشدار لازم، اقدام به تیراندازی کردند.

سرهنگ برزویی اظهارداشت: در این درگیری سارق پس از درگیری مسلحانه، مجروح شد و این سارق به سرعت مراکز درمانی ارجاع داده شد، که در بیمارستان فوت کرد.

وی گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارق، یک قبضه سلاح وینچستر به همراه ۱۱ فشنگ جنگی و یک گوشی تلفن همراه، لوازم و قطعات خودرو، پخش خودرو، زنجیر چرخ و جعبه ابزار کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت:با پیگیری پلیس یک نفر دیگر از همدستان سارق نیز دستگیر شد، که در بازرسی فنی پلیس به ۲۵ فقره سرقت وسایل داخل خودرو، خودرو و زورگیری اعتراف کردند.

وی گفت:تحقیقات پلیس برای دستگیری و شناسایی همدستان دیگر سارقان ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، کشفیات سرقت در استان بیش از ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha