اقامه نماز اول وقت در ادارات چهارمحال و بختیاری نیازمند اهتمام بیشتری است

شهرکرد- ایرنا- دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری با انتقاد نسبت به بی‌توجهی به اقامه نماز اول وقت در برخی ادارات این استان گفت: رفع این مساله می‌طلبد تا تبلیغات محیطی در این خصوص بیش از پیش انجام گیرد و اقامه نماز اول وقت نیازمند اهتمام بیشتر در ادارات است.

حجت‌الاسلام محمد کریمی روز سه‌شنبه در نشست دبیران امر به معروف و نهی از منکر و دبیران اقامه نماز و یاوران نماز دستگاه‌های اجرایی استان افزود: یکی از زمینه‌های برگزاری اقامه نماز اول وقت، وجود مکان مناسب است که در همین راستا باید هر3 ماه یکبار نمازخانه‌های ادارات تجهیز و مناسب‌سازی شود.

وی ادامه داد: نماز مهمترین معروف در جامعه اسلامی است و این مهم نه تنها در سطح جامعه بلکه در ادارات و نهادهای نظام جمهوری اسلامی باید نمود خاصی داشته باشد در حالی که در سالجاری جلسات شورای اقامه نماز در برخی ادارات استان تشکیل نشده است.

کریمی، با بیان اینکه اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر مکمل یکدیگر هستند، خاطرنشان کرد: این دو مهم باید در ادارات و دستگاه‌های استان با جدیت پیگیری شود.

مسوول حوزه نماینده ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست با انتقاد نسبت به نبود تبلیغات محیطی در خصوص ترویج نماز اول وقت در استان، اظهار داشت: ضروری است تا با اطلاع‌رسانی و تبلیغات مناسب مردم را نسبت به انجام امور دینی خود بیش از پیش ترغیب کنیم.

حجت الاسلام سیدامان‌الله حسینی‌صدر افزود: نمازخانه‌های بین‌راهی و برخی نمازخانه‌های ادارات نیز از فضای مناسبی برخوردار نیستند که باید در این خصوص نیز پیگیری‌های لازم انجام گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha