۱۱ دی ۱۳۹۸، ۱۴:۳۵
کد خبر: 83616662
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اولین رویداد استارتاپی شتاب دهنده دانشگاه علوم پزشکی مجازی برگزار می‌شود

تهران- ایرنا- شتاب دهنده دانشگاه علوم پزشکی مجازی به منظور شناسایی و حمایت از ایده ­های نوآورانه اولین رویداد استارتاپی خود را با نام روز ایبال (eBall day ) در روزهای ۲۵ تا ۲۷ دی ماه ۱۳۹۸ برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مجازی، این دانشگاه بر اساس رسالت خود و به منظور توسعه کارآفرینی و کسب و کار در زمینه­‌های آموزش مجازی، سلامت الکترونیکی و تله مدیسین و بر اساس مجوز هیات امنای خود اقدام به تاسیس شتابدهنده کرد. این شتابدهنده به منظور شناسایی و حمایت از ایده‌های نوآورانه اولین رویداد استارتاپی خود را با نام روز ایبال یا eBall day برگزار می‌کند.

یادگیری الکترونیکی و آموزش مجازی، پزشکی و سلامت الکترونیک، تله مدیسین، گردشگری سلامت، فناوری‌های مالی در حوزه سلامت و زیرمجموعه‌های آن‌ها از حیطه‌های فعالیت در این رویداد استارتاپی هستند.

از مهمترین اهداف برگزاری این رویداد شناسایی استارتاپ‌ها و ایده­‌های نوآورانه استارتاپی، کمک به کوتاه کردن روندهای راه‌اندازی و توسعه استارتاپ‌ها، کمک به بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات و ثبات مالی استارتاپ‌ها، آموزش و پرورش استارتاپ‌های پذیرش شده به صورت موازی و گروهی، حمایت مالی، ارائه برنامه آموزشی و فضای کار اشتراکی برای ایده‌های برگزیده و ارائه مربی‌گری و راهنمایی و مشاوره از کارآفرینان با تجربه به استارتاپ‌ها است.

 از کلیه دانشجویان، اعضای هیات علمی و سایر علاقه‌مندان دارای ایده­‌های نوآورانه دعوت می­‌شود تا برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت شتاب دهنده دانشگاه علوم پزشکی مجازی مراجعه فرمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha