۱۱ دی ۱۳۹۸، ۲۲:۰۵
کد خبرنگار: 1279
کد خبر: 83617313
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رویکرد شرکت پست به سمت ایجاد ارزش افزده تغییر کرده است

اهواز- ایرنا- معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیر عامل شرکت ملی پست با بیان اینکه رویکرد این شرکت در انجام امور با هر کیفیتی تغییر کرده است گفت: هدفگذاری صورت گرفته به سمت انجام کارهای با ارزش افزوده مناسب با بهترین کیفیت برنامه ریزی شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان خوزستان، حسین نعمتی روز چهارشنبه در شورای اداری پست خوزستان که در محل این اداره کل برگزار شد، اظهارداشت: شرایط خوب فعلی شرکت ملی پست، نتیجه بهره‌مندی از جوانان نخبه و دارای بینش در تیم مدیریت جدید این مجموعه است.
وی افزود:پیش ازاین آمار و اطلاعات ناصحیح باعث تصمیم‌گیری‌های نادرست در این شرکت بود که اکنون با بهره‌مندی از آمار و اطلاعات درست اهداف ترسیم شده پست قابل دستیابی خواهد بود.
رئیس هیأت مدیره شرکت ملی پست  همچنین در خصوص پیاده سازی و اهداف طرح ستاپ گفت: در این طرح تمامی عملیات در دستیابی به هدف مورد نظر دارای اهمیت هستند و نباید از هیچ یک از آنها و رعایت استانداردها در اجرای عملیات غافل شد؛ بنابراین پیاده سازی این طرح مشارکت تمامی کارکنان ارکان این شرکت را در همه بخش‌ها می‌طلبد. 
نعمتی با بی‌نظیر خواندن ظرفیت‌های شرکت ملی پست افزود: باید ازین ظرفیت‌ها در اجرای پلتفورم(بستر) استفاده کنیم و با بررسی دائم شرایط رقبا و تشکیل اتاق فکر ازین ظرفیت‌ها محافظت کنیم.
وی همچنین با تاکید مجدد بر ارتقاء کیفیت خدمات همزمان با افزایش تعرفه‌ها اشاره کرد و گفت: باید در همین راستا افزایش کیفیت هم انجام شود و الزام به درج کدپستی بر مرسولات یکی از اقدامات مهم در این زمینه خواهد بود.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیر عامل شرکت ملی پست از ایجاد پارک پست در استان‌های کشور ویژه فعالان بخش خصوصی خبر داد و گفت: در طرح  پارک پست که به زودی اجرایی خواهد شد بخش خصوصی فعال پستی، زیر چتر حمایتی شرکت ملی پست در استان‌ها فعالیت خواهند کرد.
معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست نیز در بخش دیگری از شورای اداری اداره کل پست استان خوزستان، ستاپ را یک رویکرد اصلی در این شرکت عنوان کرد و افزود: شرکت ملی پست با این رویکرد به سمت سکوی تجارت الکترونیکی شدن به پیش می‌رود.
حسین غضنفری ارتقای کیفیت را اولویت سالجاری  دانست و ادامه داد: در این زمینه  رویکرد سال آتی افزایش مارکتینگ یا بازاریابی هدفگذاری شده است.
به گفته وی نمایندگی‌های مجازی نیز برنامه بعدی این شرکت است که در دست بررسی است.
بر اساس این گزارش، شرکت ملی پست مصمم است با اجرای طرح تحول دیجیتال و سکوی تجارت الکترونیک پست (ستاپ)، همکاری‌های خود با بخش خصوصی به ویژه کسب‌وکارهای استارت‌آپی را در زمینه ارائه خدمات و سرویس‌ها گسترش می‌دهد.
گسترش همکاری‌ها با بخش غیردولتی در ارائه این سرویس، در راستای پیاده‌سازی طرح تحول و به منظور توسعه و ارائه سرویس‌های نوین و همچنین به استناد بند ۱۱ ماده پنج اساسنامه شرکت ملی پست، با موضوع «نظارت بر قبول، حمل و رهسپاری و توزیع کلیه مرسولات خرید و فروش اینترنتی و همچنین مدیریت وجوه حاصله در سطح داخلی و بین‌المللی (درگاه) به منظور تحقق شاخص‌های سرعت، دقت و امنیت مطابق استانداردهای تعیین شده» با مشارکت بخش خصوصی نسبت به برون‌سپاری خدمت "تولید و بهره‌برداری از سامانه جامع تجارت‌الکترونیک" اقدام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha