۱۳ دی ۱۳۹۸، ۱۳:۴۷
کد خبر: 83618495
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شهادت سردار سلیمانی تیتر اول شبکه های اجتماعی کرمان

کرمان – ایرنا - خبر شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از همراهان توسط نیروهای متجاوز آمریکایی به تیتر اول و سر خط اخبار در فضای مجازی استان کرمان تبدیل شده است.

به گزارش ایرنا، از نخستین ساعات بامداد امروز با انتشار خبر شهادت سردارسرلشکر سپهبد قاسم سلیمانی، کاربران در شبکه ها و صفحات فضای مجازی کرمان با انتشار وسیع خبر، تحلیل، عکس و غیره نسبت به فقدان این سردار بزرگ انقلاب و میهن واکنش های گسترده ای نشان دادند.

اغلب صفحات مجازی و کاربران با تغییر عکس پروفایل خود به تصاویر سردار شهید سلیمانی حزن، اندوه خود را نشان داده تا قدرشناس زحمات و جانفشانی های فرزند دیار کریمان باشند.

سیل  اطلاعیه ها و پیام های تسلیت و محکومیت این عمل ددمنشانه و جنایتکارانه، توسط مقامات کشوری، لشکری، شخصیت ها، گروه ها، احزاب، نهادها، سازمان ها و همرزمان شهیدحاج قاسم سلیمانی در فضای مجازی به سرعت در حال انتشار است.

کاربران در شبکه های مجازی و پیام رسان های داخلی و خارجی استان کرمان کلیپ و فیلم هایی از سخنان، زندگی نامه و رزم سردار شهید سلیمانی در طول دوران دفاع مقدس، رزم با داعش و سایر مقاطع زندگی سراسر افتخار این شهید بزرگوار را منتشر می کنند.

هشتگ های #روز_انتقام_نزدیک_است #پایان_ماموریت #سپهبد_شهید_قاسم_سلیمانی #شهادت_مالک_اشتر_سیدعلی در فضای مجازی استان کرمان بین کاربران در تبادل وسیع است.

فعالان مجازی در شبکه اینستاگرام نیز تصاویر این شهید بزرگوار سپاه اسلام و بازوی ولایت را به همراه دلنوشته های خود به طور گسترده در صفحات خود انتشار داده اند که همچنان ادامه دارد.

سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه «ابو مهدی مهندس» جانشین فرمانده الحشد الشعبی و جمعی از همراهان، بامداد امروز جمعه زمانی که با ۲ خودرو از فروگاه بین‌المللی بغداد خارج شدند، توسط نیروهای تجاوزگر آمریکا هدف قرار گرفتند و هر ۲ شهید شدند.

حاج قاسم سلیمانی در سال ۱۳۳۵ در روستای قنات ملک شهرستان رابر از توابع استان کرمان متولد شد و  پس از پیروزی انقلاب  اسلامی در ۱۳۵۷ و تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به این نهاد پیوست.

وی در طول جنگ ایران و عراق، فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله کرمان بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha