رهبر انصارالله یمن اقدام آمریکا در ترور سردار سلیمانی را محکوم کرد

تهران - ایرنا - «عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر «جنبش انصارالله» یمن امروز (جمعه) با صدور پیامی ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی آمریکا، شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس ایران و «ابومهدی المهندس» جانشین فرمانده «الحشد الشعبی» عراق را تسلیت گفت .

به گزارش شبکه خبری «المیادین»، «محمد البخیتی» عضو شورای سیاسی انصارالله یمن هم اعلام کرد که خون های پاک ریخته شده قطعا دامن آمریکا را در منطقه خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه آمریکا به زودی از این اقدام خود سخت پشیمان خواهد شد، تاکید کرد که حادثه امروز صفوف محور مقاومت را در منطقه بیش از پیش مستحکم و یکپارچه خواهد کرد.

این عضو جنبش انصارالله تجاوز هوایی آمریکا را جنگ علیه عراق دانست و بر لزوم حمایت از این کشور در مقابله با واشنگتن تاکید کرد.

رسانه های رسمی عراق سحرگاه امروز (جمعه) اعلام کردند که سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس به همراه ابو المهندس جانشین فرمانده الحشد الشعبی طی یک عملیات تروریستی توسط نیروهای آمریکایی در بغداد به شهادت رسیدند.

رسانه های عراقی به نقل از مقام های رسمی این کشور اعلام کردند که سردار سلیمانی و ابو المهندس زمانی که با دو خودرو در حال خارج شدن از فرودگاه بین المللی بغداد بودند، مورد هدف قرار گرفته و هر دو آنان به شهادت رسیدند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اخبار مربوط به شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تایید کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha