هادی العامری: زمان اخراج نیروهای امریکایی فرا رسیده است

بغداد – ایرنا – فرمانده سازمان بدر و رهبر فراکسیون «الفتح» (نزدیک به الحشد الشعبی) در پارلمان عراق تاکید کرد که زمان خروج نیروهای آمریکایی از خاک عراق فرا رسیده است.

«هادی العامری» در بیانیه ای امروز جمعه تاکید کرد که وجود نیروهای آمریکایی در خاک عراق تبدیل به تهدید جدی برای کشور شده است و زمان آن فرا رسیده که از خاک عراق بیرون رانده شوند.

وی از نمایندگان پارلمان و جریان های سیاسی خواست که با وحدت صفوف خود و حضور در جلسه آتی پارلمان، مصوبه اخراج نیروهای آمریکایی را از خاک عراق به تصویب برسانند.

العامری خاطر نشان ساخته است که وجود نیروهای امریکایی در خاک عراق تبدیل به باری بر دوش کشور شده اند.

وی اضافه کرده است که شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس و جوانان همراه آنها ما را در مسیر جهاد و جانفشانی در راه ارزش ها و تحقق حاکمیت ملی در عراق، ثابت قدم تر کرده است.

وی اضافه کرده است که نیروهای آمریکایی دو روز قبل در حمله ای جنایتکارانه ۹۰ نفر از جوانان مبارز عراقی که در مرزها در حال دفاع از امنیت کشور بودند شهید و زخمی کردند و امروز مجاهد بزرگ ابومهدی المهندس و میهمان گرامی اش سردار شهید قاسم سلیمانی را به همراهی تعدادی از جوانان مبارزه به شهادت رساندند.

وی در همین حال از همه نیروهای مسلح از جمله ارتش، پلیس، مبارزه با تروریسم و الحشد الشعبی خواست که در برابر شرارت اشرار هوشیاری کامل خود را حفظ کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha