جامعه مدرسین: دولت جنایتکار آمریکا به حال خود رها نمی‌شود

قم - ایرنا - جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی به مناسبت شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اعلام کرد:‌ دولت جنایتکار آمریکا که دستش به خون این فرمانده عزیز جبهه اسلام و یاران گرامی‌اش آلوده شد، به حال خود رها نمی‌شود و پاسخ تجاوز و جنایت در سرزمین‌های اسلامی را از مؤمنان و مجاهدان اسلام دریافت خواهد کرد.

به گزارش روز جمعه پایگاه اطلاع رسانی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در پیام آمده‌است: بسم‌الله الرحمن الرحیم؛ من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمهنم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلو تبدیلا (سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳)؛ خبر شهادت مظلومانه  سردار پرهیزگار و مجاهد خستگی ناپذیر سپهبد حاج قاسم سلیمانی رضوان الله تعالی و هم‌رزمان عزیزش موجب تألم و تأسف شد.  

در این پیام تاکید شده است: او سربازی فداکار برای پیش‌برد اسلام و یاری وفادار برای جبهه مظلومان و مستضعفان جهان بود که درسایه توجهات حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) جبهه  مقاومت را در مبارزه  با متجاوزان مستکبر راهبری می‌کرد.
پیام ادامه یافته است:‌ سردارسرافراز سپهبد حاج قاسم سلیمانی یکی از فرماندههان سلحشور سپاه اسلام بود که سال‌ها با ایمانی صادق، شجاعتی وصف‌ناپذیر و روشن‌بینی فوق‌العاده در جبهه‌های دفاع مقدس سپس در جبهه  مقاومت علیه متجاوزان مستکبر نقش‌آفرینی کرد و سرانجام خون پاک خود را در راه دفاع از اسلام نثار کرد و به دست پلیدترین و جنایت‌پیشه‌ترین جریان استکباری جهان به شهادت رسید؛ او با شهادت به سعادت ابدی رسید و به سوی همه  شهیدان راه حق و سالار شهیدان(ع) شتافت.
پیام حاکیست:‌ سیره و مجاهدت‌های این شهید والامقام، الگویی شایسته برای همه  رزمندگان جبهه مقاومت است. به‌ی قین خون به‌ناحق ریخته‌اش چون سیلی خروشان بِنای ظلم و ستم جنایت‌پیشگان مستکبر را ویران خواهد کرد؛ دولت جنایتکار آمریکا که دستش به خون این فرمانده عزیز جبهه اسلام و یاران گرامی‌اش آلوده شد، به حال خود رها نمی‌شود و پاسخ تجاوز و جنایت در سرزمین‌های اسلامی را از مؤمنان و مجاهدان اسلام دریافت خواهد کرد.
در این پیام آمده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شهادت این فرمانده رشید و بنده صالح خدا و شهید گرانقدر ابومهدی المهندس و هم‌رزمان شهیدشان  را به محضر حضرت بقیة‌الله الاعظم (عجل‌الله‌ تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، ملت عزیز ایران و عراق و رزمندگان و یاران ایشان در تمام جبهه‌های مبارزه با ظلم، به‌ویژه حشدالشعبی و حزب‌الله لبنان و خانواده‌ گرامی و فداکار این شهیدان و بازماندگان ارجمند ایشان تبریک و تسلیت می‌گوید و از خداوند متعال برای دو ملت داغدار ایران و عراق و همه بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌کند.
پیام ادامه یافته است: غفران و رحمت بیکران الهی بر روح پاک این شهید عزیز و جناب آقای ابومهدی المهندس و همراهان و هم‌رزمانشان و لعنت و نفرین خدا بر جانیان منفور و مستکبر.

صبح امروز سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha