امام‌جمعه بیله‌سوار: ولایی بودن عالی‌ترین ویژگی شهید سلیمانی بود

اردبیل - ایرنا- امام جمعه بیله‌سوار گفت: ولایی بودن و صداقت در گفتار و عمل عالی‌ترین ویژگی سپهبد شهید سلیمانی بود.

حجت‌الاسلام عزیزی در خطبه‌های نماز جمعه بیله‌سوار افزود: آن شهید محبوب همه آزادی‌خواهان جهان بود و حادثه شهادتش همگان را آزرده‌خاطر کرد.

وی گفت: اگر چه حاج قاسم سلیمانی را از ما گرفتند، اما این شهادت سرآغاز تشدید مبارزات همه ملت‌های مظلوم و آزاده عالم بویژه مردم مسلمان خواهد شد و به زودی شاهد نابودی کفر و استکبار جهانی و آمریکا و اسراییل خواهیم بود.

امام جمعه بیله‌سوار با بیان اینکه شهادت بزرگان خط سرخی است که ما را در ادامه راه محکم‌تر می‌کند، افزود: انقلاب اسلامی ایران محور مقاومت و منبعث از مکتب عاشورایی است و در طول ۴۰ سال اخیر محور مقاومت و ایستادگی بوده است.

حجت‌الاسلام عزیزی افزود: آمریکایی‌های خبیث فکر می‌کنند با شهادت سردار سلیمانی می‌توانند لرزه به اندام جمهوری اسلامی بیندازند ولی این کشور پر از سلیمانی‌ها است زیرا با ریختن خون شهدا اتحاد مردم و محور مقاومت بسیار بیشتر می‌شود.

وی در ادامه به حضور رییس‌جمهوری و هیات دولت در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: مسائل و کاستی‌های شهرستان در سفر نماینده ویژه رییس‌جمهوری  مطرح شد و امید است گام‌های مثبتی در راستای توسعه و اشتغال و رفع مشکلات شهرستان برداشته شود. 

وی همچنین عنوان‌کرد: مشکل آب شرب در روستاها و قشلاقات، راه‌های مواصلاتی و عشایری و بهداشت و درمان از مطالبات مردم بود که در سفر نماینده رییس‌جمهوری مطرح شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha