امام جمعه بیله‌سوار: موانع تحقق منطقه آزاد تجاری و صنعتی برداشته شود

اردبیل - ایرنا - امام جمعه بیله سوار مغان با اشاره به سفر اخیر مشاور رئیس جمهور به استان اردبیل درباره منطقه آزاد تجاری و صنعتی استان، از مسئولان و نمایندگان مجلس خواست موانع تحقق این مطالبه برحق مردم را بردارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیله‌سوار با اشاره به سفر دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی به استان اردبیل و شهرستان بیله سوار گفت: آنچه امروز مردم این منطقه محروم مرزی را دل‌آزرده می‌کند و گهگاهی حتی شکاف بین مردم و نظام ایجاد می‌کند، عملکرد ناصواب برخی مسئولین از جمله نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

وی خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جناب دکتر! شما به عنوان رئیس مجلس در ویژه برنامه سالگرد سپبهد شهید حاج قاسم سلیمانی که از رسانه ملی هم پخش گردید در خصوص ادامه دادن راه و رسم شهید سلیمانی صحبت نمودید.آیا نمایندگان مجلس، واقعا راه آن شهید را ادامه می دهند؟!! یا مشغول رانت و استخدام نزدیکان جهت افزایش سبد رای خود برای دوره بعدی مجلس هستند؟

امام جمعه بیله سوار افزود:چرا باید نمایندگان بخاطر مصالح شخصی و انتخاباتی خود، جلوی ابر پروژه منطقه آزاد تجاری استان اردبیل را سد کنند.

عزیزی ادامه داد: انتظار ما از شورای محترم نگهبان این است در این دوره به حول و قوه الهی در بحث صلاحیت‌ها واقعا جهادی عمل نمایند تا جلو سوء استفاده برخی افراد از بیت المال گرفته شود و نیات نفسانی و شیطانی‌شان به واقعیت تبدیل نگردد.

وی با اشاره به کمبود منابع آب در منطقه مغان، ضمن قدردانی از زحمات آیت الله رئیسی و دولت انقلابی و مردمی سیزدهم تصریح کرد: حقابه 60 درصدی منطقه مغان از رود ارس رعایت نمی‌شود و انتقال آب ارس به استان آذربایجان شرقی و استان آذربایجان غربی در شرایط تنش آبی حاکم در منطقه، کاری غیرمنطقی است.

امام جمعه بیله سوار اضافه کرد: انتظار ما از آیت الله رئیسی این است که شخصا وارد این موضوع شوند و تدابیر لازم را بکار گیرند و خوشحالی را به کشاورزان زحمتکش منطقه هدیه نمایند.

امام جمعه بیله سوار همچنین با تبریک سالروز میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن، اظهار کرد: بالاترین میزان آزادی، احترام، جایگاه و منزلت به زنان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به وضوح دیده می شود.

شهرستان بیله سوار در شمال استان اردبیل و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha