۱۴ دی ۱۳۹۸، ۱۵:۱۳
کد خبرنگار: 1368
کد خبر: 83620061
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

خیزش غیرت شهر شهیدان در بزرگداشت اسطوره مقاومت

اصفهان- ایرنا- غرور و غیرت ایرانی در بزرگداشت مردی آسمانی، سردار دل هر ایرانی و شخصیت بین‌المللی مقاومت، امروز در سرزمین شهیدپرور اصفهان و شهر مردان خدایی و خداجو به خروش آمد و باری دیگر خون ایثار و شجاعت را در رگ‌های تک تک ایرانیان سرعت بخشید.

اینجا اصفهانِ همیشه بیدارست، شهر شهیدان و سرداران همیشه سرافراز تاریخ، شهر باکری‌ها، خرازی‌ها، کاظمی‌ها، آقابابایی‌ها، اینجا دیار ردانی‌ها، صیاد شیرازی‌ها، حاج همت‌ها و میثمی‌هاست.

این مردمان از پیر و جوان و کودک، زن و مرد و خرد و کلان همه برای بزرگداشت بزرگمردی آسمانی آمده‌اند تا دین خود را به او که حقی عظیم بر گردن هر ایرانی دارد ادا کنند.

مردمی که امروز پای در این مسیر نهاده‌اند بی‌شک با شهادت ناآشنا نیستند و سالیان سال است که درس شهامت را در مکتب اهل بیت (ع) و مدرسه انقلاب از برکرده‌اند.

این‌ها همان مردان و زنانی هستند که در چهل سال گذشته بارها و بارها مشت‌های خود را گره کرده و فریاد ایستادگی در برابر باطل و باطل‌جویان سرداده‌اند، این‌ها که امروز به صحنه آمده‌اند فرزندان همان غیورمردان و شیرزنان دوران انقلاب و دفاع مقدس هستند که خون نیاکان در رگ دارند و شیرپاک خورده‌اند.

امروز همه آمده‌اند، به عشق سردار اسلام و فاتح قلب‌ هر ایرانی، به عشق شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که خوب می‌دانست رسم وفا و مردمداری را، او که خود را وقف اسلام و پیروزی و آزادی مسلمین کرد، اویی که معنای ناموس و شرافت می‌دانست و مردی شریف بود.

شهید سردار سلیمانی که بیش از چهار دهه، جان در طبق اخلاص نهاده و در قالب فرماندهی نیروی قدس به مبارزه جدی علیه داعش رفت و کمر همت به نابودی آن‌ها بست و بر آن عهدی که بست ماند.

شخصیتی محبوب که دعای خیر ده‌ها و صدها میلیون‌ ایرانی، عراقی، سوری، لبنانی و اردنی که سردار سلیمانی و یارانش در جنگ علیه داعش حافظ جان و ناموس و مال آن‌ها بود بدرقه راهش است و همه ایرانیان از هر حزب و گروه سیاسی که باشند دل در گروی عشق و دلدادگی او دارند.

اینک تو ای معاندی که کمر به نابودی اسلام و مسلمین بسته‌ای! بدان اگر خون ایرانی به جوش آید فاتحه آمریکا و اسرائیل و ایادی‌اش را باید خواند و یک ایرانی هیچ اقدامی را بی‌پاسخ نمی‌گذارد.

چه خیال خامی در سر دارند این سردمداران آمریکایی که تصور می‌کنند اگر خون سلیمانی‌ها را بر زمین بریزند جان سالم از معرکه به در می‌برند.

آن‌ها چه کوته‌فکرند و در خوابی بس عمیق فرو رفته‌اند که نمی‌دانند خون شهدای ما، عصاره‌ای گوارا برای آبیاری و بارورسازی جوانه‌های این انقلاب پایدار اسلامی‌است که هرگاه بر زمین ریخت صد جوانه از آن رویید.

دولت آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی این جمله را خوب در گوش خود فروکند که اگر حاج قاسم رفت اکنون باید منتظر نسل جدید سلیمانی‌ها باشد که در آینده‌ای نه چندان دور از راه می‌رسند و تازه نفس و پرقوا به جنگ با پلیدی‌ها خواهند رفت.

امروز مردم همه شهرهای ایران در کمال امنیتی که حاج قاسم‌ و رفقایش برایمان به ارمغان آورده‌اند به خیابان آمدند تا یکصدا و با وحدتی مثال زدنی چونان گذشته بگویند که ما تا آخر ایستاده‌ایم تا انتقام سختی از قاتلان شمر صفت تو بگیریم و به آنان نشان دهیم که با دُم شیر بازی کردن چه عاقبت وحشتناکی برایشان به دنبال خواهد داشت.

مردم مومن و متدین اصفهان در پاسداشت چهره بین‌المللی مقاومت شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در میدان امام خمینی(ره) این شهر، مراسم بزرگداشتی برپا داشتند.
درحالی که باران رحمت الهی باریدن گرفته‌است گروه‌های مختلف مردمی، اقشار جامعه، دسته‌جات عزاداری و هیات‌های مذهبی و گروه‌های دمامه‌زنی و همه دلبستگان مقاومت که خونخواه این سردار رشید اسلام هستند در این مراسم حضور دارند.
مردم با در دست داشتن تصاویری از رهبر معظم انقلاب و شهید سلیمانی و پرچم جمهوری اسلامی ایران گام‌های محکم خود را به خونخواهی شهدای مظلوم حمله تروریستی آمریکا به این مدافعان حریم اسلام و مسلمین برمی‌دارند و شعار "مرگ بر ترامپ"، "ای رهبر آزاده، آماده‌ایم، آماده" و "حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست" سر می‌دهند. 

بامداد جمعه 13 دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.
وزارت  امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

در پی این اقدام تروریستی، حضرت ‌آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha