شهادت سپهبد سلیمانی خون تازه ای به جبهه مقاومت داد

کرمان- ایرنا - نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت : با شهادت سپهبد سلیمانی خون تازه‌ای به جبهه مقاومت و جریان جهاد و شهادت تزریق شد که زمینه ساز نابودی اسرائیل و آزادی قدس شریف و خروج آمریکایی‌ها از منطقه خواهد شد.

محمدرضا پور ابراهیمی  روز شنبه در جمع خبرنگاران سپهبد شهید سلیمانی را مظهر مقاومت و ایثار در عرصه های مختلف خواند و افزود: تمام رزمندگان لشکر ۴۱ ثارالله ایشان را به عنوان فرمانده خود می‌شناسند و فارغ از هر نگاهی ایشان را به عنوان امیر خود قبول دارند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت : برای هرچه باشکوهتر برگزار شدن مراسم تشییع این سردار شهید در نامه‌ای به وزیر کشور، خواسته‌ایم تا امکانات چند استانی که همجوار با کرمان هستند برای برگزاری بهتر مراسم وداع با سردار قاسم سلیمانی بسیج شوند تا تامین امنیت و برقراری نظمِ برگزاری مراسم تشییع پیکر پاک سردار سلیمانی به خوبی انجام شود زیرا  صدها هزار نفر در این مراسم حضور خواهند یافت و باید تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه ظرفیت داخلی استان کرمان برای برگزاری این مراسم نیازمند تکمیل است، اظهار داشت : از وزیر کشور درخواست کرده‌ایم تا ظرفیت‌ها و امکانات استان‌های همجوار تجمیع شوند تا در حوزه های پشتیبانی، لجستیکی، نظم و امنیت مراسم تشییع پیکر پاک سردار سلیمانی، استان کرمان را همراهی کنند.

پورابراهیمی گفت : مجموعه تمهیدات لازم برای اسکان و حمل و نقل ریلی، هوایی، زمینی و تهمیدات لازم برای حفظ امنیت و ایجاد نظم و تسهیل عبور و مرور اندیشیده شده تا پیشتیبانی و تدارکات لجستیکی به خوبی مهیا شود، علاقمندان به سردار سلیمانی از سراسر دنیا در این مراسم شرکت می‌کنند و پیش‌بینی می‌شود که از کشورهای اسلامی و سایر کشورها نیز افرادی در مراسم وداع با سردار سلیمانی حضور یابند.

مراسم تشییع و وداع با سردار رشید اسلام سپهبد قاسم سلیمانی روز سه شنبه هفته جاری در کرمان برگزار و پیکر مطهر این شهید والا مقام در گلزار شهدای شهر کرمان در کنار همرزمانش به خاک سپرده خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha