باور سردار سلیمانی در جان مسلمانان ریشه دارد

تهران- ایرنا- دانش‌آموزان بسیجی اعلام کردند: سردار حاج قاسم سلیمانی یک مکتب، یک باور و اعتقاد و یک نماد است، باور و اعتقادش تا عمق جان میلیون‌ها مسلمان و معتقدان به مکتب مقاومت ریشه کرده و تکثیری عجیب به وسعت عالم و در جغرافیای حضور آزادگان جهان خواهد داشت.

دانش آموزان بسیجی سراسر کشور امروز - یکشنبه - به مناسبت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بیانیه‌ای عنوان کردند: پس از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، باوجود همه توطئه ها، فتنه ها و خباثت های شیطان بزرگ و عمال و اذناب منطقه آن، انقلاب اسلامی پرشتاب تر از همیشه به مسیر پُرافتخار در نیل به تمدن اسلامی ادامه داده است.

در این بیانیه دانش آموزان بسیجی تاکید کردند: انقلاب اسلامی به فضل الهی توانسته جبهه ای از حق مداران، مستضعفین و مظلومین را با هدایت های حکیمانه امامین انقلاب اسلامی سامان دهد که این ابتکار نورانی پس از سال ها مبارزه اکنون به درخت تنومندی بدل شده که خواب راحت را از چشم ظالمان و جهانخواران ربوده است.

دانش آموزان بسیجی سراسر کشور در بخش دیگری از این بیانیه خاطرنشان کردند: سردار محبوب، مجاهد نستوه، فرمانده مقتدر و سرباز پاکباخته ولایت و عاشق امت اسلامی، عمر پر برکت خود را در مسیر اعتلای اسلام  و پاسداری از حریم قرآن و عترت و دفاع از امنیت، منافع و مصالح ملی سپری کرد و به عنوان مصداق جامع و کامل "مجاهد فی سبیل الله"، نقش‌آفرینی‌های افتخار آمیز و ماندگاری در این صراط مستقیم برای همیشه در منطقه  به ودیعت نهاد و قطعا به الگو و اسوه ای بی نظیر و یگانه برای نسل آینده و تمدن ساز اسلامی ایران اسلامی بدل شده و دشمن بداند که با این عمل جاهلانه خود، میلیونها حاج قاسم به زودی، آرمان بزرگ انقلاب اسلامی یعنی فتح قدس شریف را رقم خواهد زد.

همچنین در این بیانیه با تاکید بر این که  سران خبیث دول استکباری و استبدادی  بدانند انتقام سخت از مسببان این فاجعه تلخ، تازه آغاز راهی است، آمده است : به زودی دودمان ظالمان و اشرار عالم را توسط آزادگان جهان بر باد خواهد رفت.

دانش آموزان بسیجی سراسر کشور تصریح کردند: نسل کنونی و آینده انقلاب اسلامی، انتقام این خون پاک و مظلومانه را از ریشه خشکاندن بساط مستکبرین عالم می داند و تا تحقق این هدف مقدس لحظه ای قرار نداشته و به این تروریست‌های بالذات اعلام می داند که دیگر یک شب آرام نخواهند داشت.

سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس معاون گروه الحشد الشعبی عراق و ۱۰ نفر دیگر از همراهانشان که بامداد جمعه توسط آمریکایی ها در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رسیده بودند روز گذشته در نجف، کربلا، بغداد، کاظمین تشییع شدند.

قرار است امروز شهید سردار سپهبد سلیمانی و همراهانش در اهواز و مشهد تشییع شود و شب هنگام، پیکرهای مطهر به تهران منتقل تا فردا - دوشنبه - در تهران و قم نیز تشییع و در نهایت، پیکر سردار دل ها روز سه‌شنبه در کرمان آرام گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha