۱۵ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۵۱
کد خبرنگار: 1795
کد خبر: 83621419
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شهید سلیمانی نماد ایستادگی ملت ایران است

۱۵ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۵۱
کد خبر: 83621419
شهید سلیمانی نماد ایستادگی ملت ایران است

کرج - ایرنا - رییس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نماد مقاومت و ایستادگی ملت ایران در مقابل دشمنان و گروه های تکفیری است.

خسرو ساکی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا درکرج اظهارداشت: پیام شهادت سردار سلیمانی در عرصه داخلی و برای مردم اتحاد و همبستگی در لحظات منتهی به انتخابات و برای کارگزاران و مسوولان نظام توکل به خدا و عدم اعتماد به دشمن است.
وی بیان داشت: شهادت سردارسلیمانی به دشمنان نشان داد ملت ایران با توکل به خدا و توسل به ائمه اظهار (ع) آماده کار در رکاب ولایت فقیه است  و هیچ هراسی از دشمن ندارد.
ساکی با اشاره به اینکه جبهه مقاومت ثابت کرد تنها راه رهایی امت اسلامی از یوغ استعمار  مقاومت است، خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی نقش بزرگی درامنیت جهان اسلام ایفا کرد. این سرداررشید اسلام دردفاع از اسلام و انقلاب، مجاهدت‌های بسیاری از خود نشان داد و امروز همه ما وظیفه داریم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت از این شخصیت برجسته قدردانی کنیم.
وی اضافه کرد: راهپیمایی انقلابی مردم در محکوم کردن اقدام جنایتکارانه آمریکا نشان داد که راه این شهید والامقام با قدرت و جدیت بیشتری ادامه خواهد یافت.

رییس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در این روزها که شاهد تشییع پیکر پاک  و برگزاری مراسم یادبود شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم بهترین فرصت برای آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت است به همین دلیل امتحانات مدارس در ۱۶ و ۱۷ دی ماه ۹۸ لغو شد.
ساکی عنوان کرد: لازم است برای تبیین خدمات و معرفی ابعاد شخصیتی این چهره ممتاز بین المللی در مدارس کشور برنامه ریزی شود.

وی تاکید کرد: زندگینامه و خدمات این شهید والامقام انقلاب و جهان اسلام را باید به مطالب کتاب دانش آموزان اضافه شود.
بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.  
براساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.
وزارت امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha