۱۵ دی ۱۳۹۸، ۱۴:۵۱
کد خبرنگار: 1000
کد خبر: 83621894
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵ مجوز جایگاه‌های کوچک عرضه سوخت در انتظار سرمایه‌گذاران شیراز

شیراز - ایرنا - معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: این شرکت توسعه جایگاه‌های کوچک عرضه سوخت در استان فارس را در اولویت قرار داده و هم اکنون ۵ مجوز راه اندازی این جایگاه‌ها در شیراز آماده پذیرش سرمایه گذار است.

محسن شمس الدینی معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورد ه‌های نفتی منطقه فارس روز یکشنبه در جمع خبرنگاران از آمادگی وحمایت این شرکت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در احداث و توسعه جایگاه‌های CNG  خبر داد و گفت : هر جایگاه با حدود ۷ میلیارد ریال سرمایه گذاری راه اندازی می شود.

وی اضافه کرد: مجوزهای صادر شده در شیراز در حاشیه پارک ها و بوستان های شهری است که با همکاری شهرداری شیراز ترتیب یافته و با راه اندازی ۵ جایگاه دراین مناطق دسترسی شهروندان شیرازی به عرضه سوخت تسهیل می گردد.

معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورد ه‌های نفتی منطقه فارس با بیان اینکه تجهیزات جایگاههای عرضه CNG  همگی تولید داخل است گفت: در کمتر از ۱۰ سال در کل کشور ۲ هزار و ۵۰۰ جایگاه عرضه CNG  راه اندازی شده است ، تکنولوژی به کار رفته در همه این جایگاهها تولید داخل است.

شمس الدینی با بیان اینکه  فراهم آوردن شرایط و زمینه های احداث و توسعه جایگاه های CNG از اولویت های مهم شرکت ملی پخش فرآورد ه‌های نفتی می باشد گفت: سیاست کل کشور در راستای تحقق شعار  رونق تولید  و حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی و همچنین استفاده و توسعه سوخت پاک و غیر آلاینده CNG  در سبد سوخت حرکت می کند.

وی افزود: این شرکت برای پذیرش متقاضیان حقیقی و حقوقی که دارای زمین ثبتی یا حق استفاده از زمین توسط سازمان های دولتی برای احداث جایگاه CNG در سطح استان بویژه شهر شیراز می باشد اعلام آمادگی می کند و در راستای توسعه اینحوزه سعی شده تا با تغییر در برخی از شرایط احداث همچون کاهش متراژ زمین که حداقل ۴۲۵ مترمربع  بود و ظرفیت کمپرسورها ، زمینه بیشتری برای جذب بخش خصوصی فراهم شود.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط