بزرگترین مرکز فنی و حرفه‌ای استان مرکزی به نام شهید قاسم سلیمانی نام‌گذاری شد

اراک - ایرنا - مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی گفت: بزرگترین مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای تخصصی و درجه یک اراک به نام شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی نامگذاری شد.

«سعیدرضا شاه‌محمدی» روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: قدردانی از رشادت‌ها و دلاوری‌های سردار سرافراز اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای مدافع حرم از اهداف اصلی این نام‌گذاری است.

وی اظهار داشت: سپهبد شهید قاسم سلیمانی با اخلاص در نیت و تقوا در ۴۰ سال سربازی میهن سرافراز، همیشه در موقعیت عمل صالح خود به نحو احسن ادای وظیفه کرد و پاداش این عمل عبد صالح خداوند شهادت بود و به جمع برادران شهیدش پیوست.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی گفت: این اداره کل به پاس مجاهدت‌ها و رشادت‌های سردار دلها شهید سلیمانی نسبت به تغییر نام بزرگترین و مجهزترین مراکز آموزشی استان مرکزی به نام سپهبد شهید قاسم سلیمانی اقدام کرد.

بامداد روز جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 
پیکر پاک این شهید والامقام امروز در تهران تشییع و پس از آن به شهر کرمان منتقل می‌شود و در گلزار شهدای این شهر آرام می‌گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha