۱۷ دی ۱۳۹۸، ۱۷:۴۷
کد خبر: 83625105
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی تیم فوتبال فجر شیراز: خط دفاع ما روز خوبی نداشت

شیراز-ایرنا- سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: خط دفاع ما در مقابل تیم آلومینیوم اراک، روز خوبی را پشت سر نگذاشت اگرچه می‌توانستیم بازنده هم نباشیم.

داود مهابادی، عصر سه‌شنبه پس از پایان بازی تیم فجر شهید سپاسی شیراز در مقابل آلومینیوم اراک در گفت و گو با ایرنا افزود: نیمه نخست خوب بودیم و به گل هم رسیدیم و فرصت‌های دیگری هم از دست دادیم.

وی اضافه کرد: در نیمه دوم حدود ۲۰ دفیقه بازیکنان ما بی مسوولیت بازی کردند و همین امر برای تیم حریف کافی بود تا از این ضعف استفاده کند و به گل برسد.

مهابادی ادامه داد: جدا از گل نخست آنها، گل دوم تیم حریف اتفاقی بود و در ادامه هم سعی کردیم به گل برسیم و چند موقعیت هم داشتیم اما امروز، روز بد ما بود و به تیم حریف تبریک می‌گویم.

پول بازیکنان را در نیم فصل ندادیم

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز با اشاره به اینکه تیم مس رفسنجان با ۶ نفر از بازیکنان خود در نیم فصل تسویه حساب کرده و ۶ بازیکن جدید هم به خدمت گرفته است، بیان داشت: این در حالی است که بازیکنان ما در نیم فصل هیچ پولی نگرفتند و بودجه‌ای هم برای جذب بازیکنان جدید نداشتیم و فرق ما با تیم‌های مدعی همین است.

مهابادی بیان داشت: ناگزیر هستیم در ادامه رقابت‌ها ضعف‌های تیم را به ویژه در خط دفاع بر طرف کنیم چرا که درآینده بازی‌های دشواری پیش رو داریم و باید بیشتر تمرین کنیم.

تیم فجر شهید سپاسی شیراز عصر سه‌شنبه در هفته هجدهم رقابت‌های فوتبال دسته یک کشور در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز با نتیجه ۲ بر یک مغلوب تیم آلومینیوم اراک شد و به رده چهارم جدول سقوط کرد.

در پایان هفته هجدهم، تیم گل ریحان البرز با ۳۶ امتیاز در صدر جدول جای گرفت، تیم نود ارومیه با ۳۵ امتیاز دوم شد و تیم‌های مس رفسنجان و فجر شهید سپاسی شیراز هم با ۳۳ امتیاز به ترتیب سوم و چهارم شدند، تیم آلومینیوم اراک هم ۲۹ امتیازی شد و به رده ششم رفت.

در مسابقه‌های فوتبال لیگ دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر دوره بیستم در سال ۹۹ را کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می‌شوند.

رایکا بابل با ۱۳ و شهرداری تبریز هم با هفت امتیاز در خطر سقوط قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha