۱۸ دی ۱۳۹۸، ۱۳:۵۸
کد خبرنگار: 2051
کد خبر: 83626117
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

موتور سواران اراکی در پی حمله سپاه به پایگاه هوایی آمریکا رژه رفتند

اراک - ایرنا - بیش از یکصد موتور سواری اراکی روز چهارشنبه در پی حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه هوایی عین‌الاسد آمریکا، در خیابان‌ها و میادین اصلی اراک رژه رفتند.

معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله در حاشیه این آیین در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: حرکت این ورزشکاران راس ساعت ۱۰ از میدان مقاومت اراک آغاز و پس از پیمودن خیابان‌های دانشگاه، میدان سرداران، خیابان ملک، میدان شهدا در میدان هفت تیر به کار خود پایان دادند. 

سرهنگ پاسدار«احمد شهرجردی» ادامه داد: موتورسوران اراکی با در دست داشتن دست نوشته‌هایی، حمله مقتدرانه موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه هوایی آمریکا در بغداد را به مردم استان مرکزی و شهر اراک تبریک گفتند.

وی افزود: در این آیین که با حضور گسترده مردم و مسئولان برگزار شد، با برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی، یاد و خاطره سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» گرامی داشته شد.

معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله اظهار داشت: از زمان شهادت سردار سلیمانی تا کنون بیش از یکصد برنامه گرامیدشت برای این شهید والامقام در نقاط مختلف استان برگزار شد که بیشتر این آیین‌ها به صورت خودجوش و با حمایت‌های مردمی برگزار شده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساعت یک و ۲۰ دقیقه امروز پایگاه هوایی عین‌الاسد آمریکا در بغداد را مورد هدف موشک‌ قرار داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha