دانش‌آموزان و فرهنگیان تهرانی از سپاه پاسداران تقدیر کردند

تهران-ایرنا- دانش‌آموزان و فرهنگیان پایتخت با شعار «سپاه و ارتش ما؛ مظهر اقتدار است» از عملیات پیروزمندانه سپاه پاسداران در پاسخ به شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی تقدیر کردند.

به گزارش روز چهارشنبه اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، دانش‌آموزان و فرهنگیان در این آیین به صورت خودجوش؛ ضمن پاسداشت عملیات پیروزمندانه سپاه در پاسخ به شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی با قدردانی از فرارسیدن وعده صادق رزمندگان غیور و سلحشور ایران اسلامی با شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «سپاه و ارتش ما، مظهر اقتدار است»، «ما رهرو امام و پیرو رهبر هستیم» از عملیات سپاه ظفرمند ایران حمایت کردند.

همچنین دانش آموزان دختر و پسر با شعار «ماهمه سرباز تو اییم، خامنه‌ای» حمایت خود را از سردار رشید سپاه اسلام بیان کردند.    

این آیین به صورت نمادین در مدرسه منصورنفر منطقه چهار پایتخت با حضور محمدحسین لونی مدیر آموزش و پرورش این منطقه و جمعی از مسئولین آموزش و پرورش برای تقدیر از عملیات ظفرمندانه سپاه پاسداران و حمایت این نهاد برای حفظ امنیت آینده سازان این مرز و بوم برگزار شد.

دانش آموزانی که در این روزها شاهد تشییع سردارشان بودند، سرداری که دیدن تصویرش در کادر تلویزیون بارها برای شان تداعی امنیت جانی و حفظ مرزهای کشورشان از جنگ های خاورمیانه می‌کرد، امروز با حضور در این مراسم باشکوه احساس امنیت دوباره‌ای در دل شان زنده شد.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه از شلیک دهها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد آمریکا واقع در استان الانبار عراق خبر داد.

براساس اطلاعیه روابط عمومی سپاه انقلاب اسلامی دهها موشک زمین به زمین به این پایگاه آمریکایی اصابت کرده است. انفجارها در پایگاه عین الأسد مهیب گزارش شده است.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت عراق پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام نیروی قدس سپاه، در این حمله تروریستی در مجموع ۱۰ نفر شهید شدند. سردار سرتیپ پاسدار حسین جعفری‌نیا، سرهنگ پاسدار شهرود مظفری‌نیا، سرگرد پاسدار هادی طارمی و سروان پاسدار وحید زمانی‌نیا از شهدای همراه سردار سلیمانی هستند.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام و تاکید کردند انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha