۲۰ دی ۱۳۹۸، ۹:۵۲
کد خبرنگار: 1498
کد خبر: 83628147
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

یادبود شهید سردار سلیمانی در گوانجو چین برگزار شد

پکن- ایرنا- مراسم بزرگداشت سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی همزمان با ایام فاطمیه از سوی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در گوانجو و هیات محبین اهل بیت (ع) این شهر در مسجد هائوپن برگزار شد.

به گزارش ایرنا از کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در گوانجو، در این مراسم علاوه بر دیپلمات ها و هموطنان ایرانی، جمعی از اتباع کشورهای عربی و سایر کشورها از جمله افغانستان و پاکستان نیز به سردار شهید سلیمانی ادای احترام کردند.

شیرغلامی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در گوانجو در این مراسم به ویژگی های شخصیتی منحصر بفرد و خدمات ارزنده شهید سلیمانی به کشور و جریان مقاومت پرداخت.

برگزاری نوحه خوانی از دیگر بخش های این برنامه بود.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸ نفر دیگر بامداد روز جمعه ۱۳ دی در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد روز چهارشنبه ۱۸ دی از شلیک دهها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد آمریکا واقع در استان الانبار عراق در واکنش به شهادت سردار سلیمانی خبر داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha