۲۵ دی ۱۳۹۸، ۱۵:۵۴
کد خبرنگار: 1795
کد خبر: 83635295
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

سردار سلیمانی توطئه های استکبار را نقش برآب کرد

کرج - ایرنا - فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع)  استان البرزگفت که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نقشه های استکبار را در بخش تفرقه افکنی در جهان اسلام نقش بر آب کرد.

سردار یوسف مولایی درمراسم بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی درآموزش و پرورش البرز که روز چهارشنبه در کانون امام علی (ع) کرج برگزار شد، افزود: آمزیکا برای رسیدن به هدفش هفت تریلیون هزینه کرد اما  اقدامات سردار سلیمانی استکبار را به شکست وادار کرد.

آمریکا برای خاورمیانه خواب های فراوانی دید اما به دلیل مجاهدت سردار حاج قاسم سلیمانی وهمرزمانش نتوانست پیروز میدان شود و راه ترور را درپیش گرفت.کاخ سفید برنامه ۵۰ ساله برای منطقه طراحی کرده بود.

مولایی ادامه داد: سردار سلیمانی در راه دفاع از اسلام و انقلاب و خنثی سازی نقشه های آمریکا،  ۲۲ سال جنگید تا پیروز میدان شود.
وی با اشاره به اینکه عزت و محبوبیت سردار قاسم سلیمانی حاصل اخلاص و نفوذناپذیری وی در مقابل دشمنان بود.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع)  استان البرز خاطرنشان کرد: سردار پیش از سقوط  داعش وعده انهدام این گروه تروریستی را داد که محقق شد.

 آمریکا قصد بلعیدن جهان اسلام را دارد اما غافل از این است که پرچم سردار سلیمانی برافراشته است.
وی با بیان اینکه از اول انقلاب تا کنون پای خیلی از انقلابی ها لرزید اما سردار سلیمانی در طول ۴۰ سال مجاهدت در راه اسلام و انقلاب مخلصانه کوشید، خاطرنشان کرد: ایستادگی در مقابل دشمن آنهم با صلابت و نفوذ ناپذیری از ویژگی های سردار شهید سلیمانی بود.
مولایی گفت: بغض و کینه ای که آمریکایی ها از سردار شهید سلیمانی داشتند بخاطر موفقیت های او در میدان های جنگ بود.
وی افزود: دشمن برای خلیج فارس ،خاورمیانه و غرب آسیا نقشه کشیده بود و برابر اسناد و نقشه های موجود به نام خاورمیانه جدید شکل می گرفت و در این نقشه ایران ،سوریه ،عراق و ترکیه به چند کشور تقسیم می شود.
 با اجرای این نقشه هزاران نفر در سوریه کشته می شدند و زیر ساخت آن کشور از بین می رفت.
وی با بیان اینکه دشمن می خواست با ۴۰ سال جنگ درون در کشورهای اسلامی  میان کرد و عرب بلوچ را بهم بریزد ، اظهار داشت : نگاه آمریکا این بود که نمی شود با کشورهای بزرگ چون ایران،عراق و سوریه کنار آمد و باید تجزیه شوند.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرزعنوان کرد: سردار سلیمانی کشورهای مسلمان را با اتحاد و همدلی دور هم جمع کرد، حشدالعشبی و جبهه مقاومت را تشکیل داد تا از تجزیه شدن کشورهای مسلمان جلوگیری کند.
مولایی اظهارداشت: سردار شهید سلیمانی گفتمان جدید به نام مقاومت راه اندازی کرد تا با کسی که می خواهد سلطه بر دنیای ما پیدا کند مبارزه کرد.
وی با بیان اینکه چرا محبت این همه انسان نسبت به سردار شهید سلیمانی ایجاد شد، گفت: در مقابل مؤمنان  خاضع هستند و سردار سلیمانی اینگونه بود، این عزیزان در برابر دشمن به شدت سخت گیر هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرزهم در این مراسم گفت: ترورشهید سردارحاج قاسم سلیمانی درایران وحدت آفرین شد.
سالار قاسمی با اشاره به ویژگی های شاخص سردار قاسم سلیمانی، خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی های بارز این شهید والامقام را مسوولیت پذیری بود. از اول انقلاب تا زمان شهادت، سردارحاج قاسم سلیمانی وظایف خود را به خوبی انجام داد.
وی تبعیت محض از ولایت، عشق به انقلاب ، اسلام ، وطن، ملت ایران و مسلمانان مظلوم در جهان را از دیگر ویژگی های شهید سردار حاج قاسم سلیمانی برشمرد و ادامه : رسالت فرهنگیان نیز در تربیت دانش آموزان مسوولیت پذیر، اخلاق مدار و ولایت مدار بسیار سنگین است.
وی بیان داشت: تبیین فرهنگ مقاومت با محوریت پاسداشت خدمات سردار حاج قاسم سلیمانی به انقلاب و اسلام در مدارس البرز ضروری است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز ادامه داد: با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی مفهوم شعار مرگ بر آمریکا و مرگ براسرائیل برای دانش آموزان شفاف تر شد.
قاسمی تصریح کرد: امروز فرهنگیان استان البرز حمایت خود از سردار حاجی زاده را اعلام می کنند.

دراین آیین فرهنگیان استان البرز درسوگ شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گریستند و باردیگر با امام راحل، شهدا و ولایت تجدید میثاق کردند.
پخش کلیپ رشادت های شهید حاج قاسم سلیمانی، مداحی ، مارش نظامی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز و ۲۵ هزار فرهنگی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha