مردم دماوند در حمایت از اقتدار نظام مقابل استکبار راهپیمایی کردند

تهران – ایرنا - راهپیمایی دفاع از آرمان‌های انقلاب، ولایت فقیه، شهداء و تکریم جان‌باختگان سانحه هوایی پرواز هواپیمای اوکراینی در شهرستان دماوند برگزار شد.

 همزمان در سراسر کشور، راهپیمایی دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و شهدا به‌ ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و تکریم جان‌باختگان سانحه هوایی و دفاع از کیان سپاه مقتدر پاسداران انقلاب اسلامی بعد از اقامه نماز جمعه با حضور اقشار مختلف مردمی و نمازگزاران برگزار شد.

در این راهپیمایی که از مقابل مصلی نماز جمعه شهر دماوند آغاز و تا میدان ۱۷ شهریور ادامه داشت، مردم شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافق و مرگ بر ضد ولایت فقیه سردادند.

حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی، امام جمعه دماوند در حاشیه این راهپیمایی به ایرنا گفت: سپاه پاسداران در حادثه سانحه هوایی بخاطر خطای انسانی از مردم عذرخواهی کرد و انشاالله اخبار کاملتری به دست مردم خواهد رسید.

وی ادامه داد: این آمریکا بود که سردار مظلوم ما را به شهادت رساند و بعد این مسائل پیش آمد و امروز نیز به دنبال فرصت برای انتقام جویی مجدد از ملت عزیز ایران است که باید هوشیار باشیم.

خطیب جمعه دماوند افزود: دشمن به دنبال فرصت است تا از عواطف جریحه دار شده مردم در سقوط هواپیما سوء استفاده کند و سعی دارد  تجمع مردم در دانشگاه شریف و امیرکبیر را به تجمع ضدنظام تبدیل کنند اما بدانند که ملت ایران آگاه است.

این مسئول گفت: اگرچه سپاه عزیز ما زخم خورده از برخی دوستان ناآگاه و دشمنان قسم خورده است اما دوباره به میدان آمد و در سیل سیستان و بلوچستان در کنار دیگر نهادها همچون ارتش و هلال احمر مشغول خدمت شد که از خدا می خواهیم سپاه و نیروهای مسلح را برای ما حفظ کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha