معاون باشگاه: نباید اجازه داد دیدار استقلال و الکویت لغو شود

تهران- ایرنا- معاون باشگاه استقلال گفت: هنوز نامه‌ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر تعویق دیدار استقلال و الکویت در چهارچوپ مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به این باشگاه ارسال نشده است و نباید اجازه داد این دیدار لغو شود.

«بهرام امیری» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تا این لحظه دیدار بین استقلال و الکویت لغو نشده است.
وی افزود: مسؤولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال باید پیگیر برگزاری بازی استقلال و الکویت در زمان مقرر باشند. زیرا این مساله ملی است و مختص استقلال نیست.
معاون باشگاه استقلال اضافه کرد: اگر دیدار استقلال و الکویت لغو شود به طور حتم شامل دیدار سایر نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد. مسؤولان ورزش ایران نباید اجازه چنین کاری را بدهند.
امیری گفت: این موضوع مساله مهمی است که همه باید دست به دست هم داده تا مشکل رفع شده و اجازه فضا سازی دروغین علیه کشور ایران را به کسی ندهند.

شایعه گرفتن میزبانی از تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا در حالی مطرح شد که هنوز مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۰ آغاز نشده و تیم‌های ایرانی در چند سال گذشته با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدارهای خود را با نمایندگان عربستان در کشور بی طرف برگزار می‌کردند.

سخنگوی فدراسیون درباره شایعه گرفتن میزبانی از تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا امروز در تارنمای فدراسیون فوتبال اعلام کرد که ایران آمادگی میزبانی از حریفان را به طور کامل دارد و در سال‌های گذشته این موضوع بارها اثبات شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha