۲۸ دی ۱۳۹۸، ۱۳:۴۱
کد خبرنگار: 1935
کد خبر: 83638334
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شورای آموزش و پرورش همدان رتبه برتر کشور شد

۲۸ دی ۱۳۹۸، ۱۳:۴۱
کد خبر: 83638334
شورای آموزش و پرورش همدان رتبه برتر کشور شد

همدان- ایرنا- در پی کسب رتبه برتر کشور توسط شورای آموزش و پرورش همدان، از استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش این استان در همایش ملی هفته شوراهای آموزش و پرورش تقدیر شد.

رییس اداره‌ اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش همدان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همایش گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش صبح امروز با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری و محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش و معاونان وی در مرکز همایش‌های صداوسیما سالن خواجه نصرالدین برگزار و از شورای آموزش و پرورش همدان به عنوان شورای برتر کشور قدردانی شد.

محمد سهرابی اظهار داشت: در این آیین از سید سعید شاهرخی استاندار همدان و محمد پورداود مدیرکل آموزش و پرورش استان به خاطر کسب رتبه برتر کشور توسط شورای آموزش و پرورش استان تقدیر به عمل آمد.

وی عنوان کرد: بر اساس ارزیابی های وزارت آموزش و پرورش، شورای آموزش و پرورش استان همدان با توجه به ارزیابی صورت گرفته به عنوان شورای برتر کشور معرفی شد.

سهرابی بیان کرد: برگزاری منظم جلسات شورا، حضور شخص استاندار در جلسات، کیفی بودن دستور کارها و مصوبات اثربخش و قابل اجرا از عوامل موفقیت شورای آموزش و پرورش استان بود که منجر به کسب رتبه برتر کشور شده است.

در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ نزدیک به ۲۹۰ هزار دانش‌آموز در بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه همدان تحصیل می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha