۳۰ دی ۱۳۹۸، ۱۵:۲۷
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 83641113
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهردار: اجرای شبکه فاضلاب در ماهشهر با شتاب ادامه دارد

آبادان - ایرنا - شهردار ماهشهر از شتاب گرفتن روند اجرای طرح‌ احداث کانال دفع آبهای سطحی و فاضلاب در این شهر بندری خبر داد و گفت: در نخستین گام طرح فاضلاب زیرزمینی بلوار جانبازان با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال اجرا و به بهره‌برداری رسید.

مجاهد نظارت دوشنبه در آیین بهره‌برداری از این طرح اظهار داشت:عملیات اجرایی این طرح ۲ سال به طول انجامید و با بهره‌برداری از آن بخشی از مشکل آبگرفتگی خیابان‌های اطراف بلوار جانبازان در موقع بارندگی برطرف می‌شود.

وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای پیشگیری از آبگرفتگی معابر بخصوص در موقع بارندگی، در ۲ سال گذشته بیش از هشت هزار و ۵۰۰ متر کانال‌ زیرزمینی فاضلاب در خیابان‌های بندرماهشهر اجرا شد.

نظارت تصریح کرد: در سال‌های گذشته منطقه فاز پنج ماهشهر نیز با بحران آبگرفتگی مواجه بود که برای حل این مشکل، در نیمه اول سالجاری یکهزار متر لوله‌گذاری در این منطقه انجام شد و اکنون عملیات احداث ۲۶۰ متر لوله‌گذاری و کانال کشی دیگر نیز آغاز شده است که با پایان آن بخش زیادی از مشکل آبگرفتگی این منطقه برطرف می‌شود. ‌

‌وی گفت: تا پیش از پایان سال عملیات احداث بیش از سه هزار متر کانال‌ زیرزمینی و لوله‌گذاری فاضلاب در فازهای ۶ ، هفت و ۲ ماهشهر آغاز می شود که با اجرای آن مشکل آبگرفتگی این مناطق  در زمان بارندگی برطرف می‌شود.

نظارت اظهار داشت: عملیات احداث ۷۰۰متر کانال دفع آبهای سطحی و لوله‌گذاری در شهرک طالقانی ماهشهر با ۲۷ میلیارد ریال اعتبار نیز در روزهای آینده آغاز خواهد شد.

‌شهردار ماهشهر افزود: اجرای این حجم طرح زیرساختی ، کانال کشی و لوله گذاری فاضلاب و آبهای سطحی با این سرعت در بندرماهشهر بی سابقه است.

بندر ماهشهر در فاصله ۱۲۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha