شکوری: نقشه‌های شیطنت‌آمیز احتمالی برخی کشورها نقش بر آب شد

تهران ایرنا- سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال یکی از مهمترین اتفاقات نشست مالزی را فع خطر سلب میزبانی تیم ملی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی عنوان کرد و گفت: با بازگشت میزبانی لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا به نمایندگان ایران و رفع این خطر، شیطنت‌های احتمالی برخی کشورها نقش بر آب شد.

«ابراهیم شکوری» که در نشست اعزامی امروز (پنجشنبه) هیات ایران به مالزی حضور داشت، می‌گوید: در این مذاکرات که به ریاست مهدی علی‌نژاد، سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای ورزش و جوانان و نمایندگان سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و شهر خودرو در مقر ای. اف. سی در کوالالامپور برگزار شد، در نهایت میزبانی آسیایی به ایران بازگشت.

ابراهیم شکوری اضافه کرد: با اسناد و مدارک اثبات کردیم زندگی روزمره و آرام و امن در ایران جریان دارد و نمایندگان ایرانی دلیلی نمی‌بینند در شرایط فعلی مسابقات آسیایی خود را در کشوری ثالث برگزار کنند.

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: نکته مهم این نشست رفع خطر سلب میزبانی تیم ملی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی بود که با این دستاورد نقشه های شیطنت‌ آمیز  احتمالی برخی کشورها نقش بر آب شد.

کنفدراسیون آسیا جمعه، ۲۷ دی ماه امسال با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران از سلب میزبانی باشگاه‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان و بازی آنها در کشور دیگری خبر داد که این تصمیم با واکنش زیاد اهالی فوتبال روبه رو شد.

مسوولان ورزش کشور و مدیران چهار باشگاه ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا  نیز در موضع رسمی اعلام کردند، اگر قرار باشد در کشوری بی طرف میزبان تیم ها در لیگ قهرمانان آسیا باشند، از حضور در این رویداد انصراف می دهند اما حالا براساس توافقات انجام شده مشکل میزبانی تیم های ایرانی در این تورنمنت برطرف شده است.

استقلال، پرسپولیس، سپاهان و شهرخودرو، چهار نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا هستند که با محرومیت از بازی‌های خانگی در این مسابقات روبرو شده بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha