۵ بهمن ۱۳۹۸، ۹:۵۲
کد خبرنگار: 2220
کد خبر: 83646646
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هنر و رسانه از ابزارهای اصلی فعالیت محور مقاومت هستند

اهواز - ایرنا -مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، ایران را ام‌القرای خط مقاومت دانست و گفت: جمهوری اسلامی مرکز مبارزه علیه استکبار جهانی است و بی‌شک جریان رسانه ای و هنر دو بازوی اصلی فعالیت این جبهه مقاومت به شمار می‌آیند.

حجت الاسلام محمدمهدی نبی زاده جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در حاشیه اختتامیه جشنواره فیلم عمار در سینما اکسین اهواز اظهار داشت: جشنواره عمار یکی از مهمترین جشنواره‌های  فیلم انقلاب اسلامی است و باتوجه به شرایط کنونی کشور، می‌تواند نقش مهمی در معرفی جایگاه کشورمان در دنیا داشته باشد.

وی افزود: باتوجه به جایگاه ایران در منطقه و محوریت ما در مبارزه با استکبار جهانی، هنر به عنوان یک جریان رسانه همواره می‌تواند نقش موثری در تقویت جبهه مقاومت داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان ادامه داد: تقویت این بخش از ضرورت‌های جامعه اسلامی است؛ جهان باید ما را به عنوان آزادی‌خواه و حامی مستضعفان بیشتر از گذشته بشناسند.

وی تصریح کرد: جشنواره فیلم عمار می‌تواند در داخل کشور ما را به سمت گفتمان‌سازی جبهه مقاومت سوق دهد و گفتمان جریان انقلابی و خط مقاومت را نیز در جامعه بین‌الملل تقویت کند.

آیین اختتامیه جشنواره فیلم عمار شامگاه جمعه با حضور جمعی از مسئولان ، خانواده شهدا و شهروندان اهوازی در سینما اکسین اهواز برگزار شد.

در این جشنواره علاوه بر فیلمهای راه یافته ۶ مستند نیز از قبیل « سوزن، بانو، سقف آرزوها، مادرانه، خوشا به حالت ای روستایی و امیدیه» اکران شد.

در اختتامیه این جشنواره فیلم  «آن ۲۳ نفر» برای حاضران اکران و یاد و خاطره زنده یاد عبدالرضا حیاتی از هنرمندان برجسته استان نیز گرامی داشته شد.

دهمین جشنواره فیلم عمار از دوم تا پنجم بهمن ماه در سینما اکسین اهواز برگزار شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha