کارگاه ابعاد زندگی سردار سلیمانی برگزار می‌شود

تهران-ایرنا- سرپرست دانشگاه هنرهای اسلامی ایرانی فرشچیان گفت: کارگاه دو روزه بررسی ابعاد زندگی و شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی از ۱۷ بهمن ماه برگزار می شود.

به گزارش روز سه شنبه دانشگاه آزاد،  بهمن نامور مطلق با بیان اینکه مقرر شد دانشگاه هنرهای اسلامی ایرانی فرشچیان متولی انجام امور آفرینش های هنری درمورد زندگی و شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی باشد، اظهار داشت: تلاش می شود ابعاد زندگی، ایثار، مردمداری، تواضع و همچنین مراسم باشکوهی که برای آن شهید بزرگوار برگزار شد، در قالب آثار هنری منعکس شود.

وی افزود: امور آفرینش های هنری با محوریت نگارگری، نقاشی و خوشنویسی پیرامون زندگی، ابعاد شخصیتی، اثرات و برکات زندگی و شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی انجام می‌شود تا این حماسه کم‌نظیر جاودانه و تکثیر شده و در اختیار جامعه قرار گیرد و بدین منظور یک دبیرخانه در  هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان راه‌اندازی شده است.

سرپرست دانشگاه هنرهای اسلامی ایرانی فرشچیان خاطرنشان کرد: در این دبیرخانه سه کارگروه «نگارگری» به ریاست استاد محمدعلی رجبی، کارگروه «نقاشی» به ریاست حبیب‌الله صادقی و کارگروه «خوشنویسی» به ریاست استاد صندوق‌آبادی فعالیت می کنند. در این سه کارگروه افراد هنرمند شناسایی شده و در حال خلق آثار درخصوص زندگی و شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی هستند.

نامور مطلق یکی دیگر از برنامه های دانشگاه هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان را برگزاری کارگاه دو روزه درخصوص ابعاد زندگی و شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد.

وی گفت: این کارگاه دو روزه در روزهای ۱۷ و ۱۸ بهمن ماه در محل کارگاه های این واحد دانشگاهی برگزار می شود و هنرمندان در این کارگاه به خلق آثاری با موضوعات ابعاد زندگی حاج قاسم سلیمانی به عنوان اسطوره مقاومت، ستیز علیه استکبار و تروریست می‌پردازند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد (ویژه) هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان ادامه داد: آثار منتشر شده در نهایت در نمایشگاهی در موزه فلسطین فرهنگستان هنر برای علاقمندان عرضه خواهد شد. این نمایشگاه از ۲۲ تا ۲۹ بهمن ماه برگزار می شود.

سپهبد سلیمانی و ابومهدی المهندس جانشین شهید فرمانده نیروهای الحشد الشعبی و هشت نفر دیگر از همراهان آنها ۱۳ دی ماه در مسیر فرودگاه بغداد به دستور دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) به شهادت رسیدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha