افتتاح ۳۰ طرح محرومیت‌زدایی همزمان با دهه‌فجر در آذربایجان‌غربی

ارومیه- ایرنا- معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با ایام‌الله دهه‌فجر، ۳۰ طرح محرومیت‌زدایی سپاه در نقاط مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسد.

سرهنگ پاسدار تقی نجمی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: این طرح‌ها شامل سوله‌های ورزشی «صالحین» و «نهم دی»، پایگاه‌های مقاومت و مسکن مددجویان کمیته امداد است که هر کدام جداگانه در شهرهای آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری می‌رسند.

وی اظهار داشت: برگزاری آیین کرسی تلاوت، تشکیل میز خدمت در طول این ایام، حضور سازمان یافته بسیجیان و پاسداران در نماز جمعه و نیز اجرای برنامه‌های ویژه دهه‌فجر در ۷۷ مهد قرآنی بسیج از  برنامه‌هایی است که توسط کمیته بسیج ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی به مرحله اجرا درمی‌آید.

وی اضافه کرد: افتتاح ۳۰ پروژه‌ عمرانی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری، نشست‌های تبیینی و عقیدتی، طرح هر «جهادگر یک خدمت» با حضور ۴۱ گروه جهادی در مناطق محروم استان و برگزاری همایش «زن تمدن‌ساز» را از دیگر برنامه‌های این دهه مبارک در آذربایجان‌غربی است.

وی برگزاری یادواره‌های شهدا در تمام رده‌ها، مسابقات ورزشی و جشنواره‌های بومی و محلی، همایش علمای اهل سنت و نیز اعزام ۴۱ گروه پزشکی به مناطق محروم استان را سایر برنامه‌های دهه‌فجر عنوان کرد.

سرهنگ نجمی اضافه کرد: در طول دهه مبارک فجر همچنین آیین اختتامیه جشنواره «رهاورد سرزمین نور» با محوریت کاروان‌های راهیان نور شمالغرب کشور نیز برگزار می‌گردد که از میان ۱۱ هزار اثر و دلنوشته رسیده به دبیرخانه، از حدود ۸۰ اثر تجلیل می‌شود.

وی، با بیان اینکه وضعیت فعلی کشور با قبل از انقلاب گویای پیشرفت‌های شگرف ایران اسلامی است افزود: روشنگری در مورد شرایط جامعه از مهمترین وظایف رسانه‌هاست که در همین راستا باید شرایط قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای عموم مردم تبیین شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی، اضافه کرد: رسانه‌ها باید به بحث لزوم پرشور بودن راهپیمایی و انتخابات دوم اسفندماه نیز وارد شده و به آنها به خوبی بپردازند.

همه‌ساله در آذربایجان‌غربی همزمان با سایر نقاط کشور جشن‌های دهه مبارک فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن با شور و نشاط ویژه‌ای برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha