۱۰ بهمن ۱۳۹۸، ۲۱:۲۸
کد خبرنگار: 1165
کد خبر: 83653876
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح‌های فاخر آذربایجان‌غربی با حضور رییس‌جمهوری افتتاح می‌شود

ارومیه- ایرنا- استاندار آذربایجان‌غربی گفت: طرح‌های فاخری در حوزه بهداشت و درمان، صنعت و اقتصاد استان آماده افتتاح است که در آینده نزدیک با حضور رییس‌جمهوری به بهره‌برداری می‌رسد.

محمدمهدی شهریاری روز پنج‌شنبه در نشست مسوولان کارگروه‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: افتتاح ۵۹۴ طرح در آذربایجان‌غربی با ۲ هزار ۱۵۷ میلیارد تومان هزینه و اعتبار دستاوردی بی‌نظیر در مسیر گسترش عدالت و رفاه در سطح جامعه است.
وی با بیان اینکه گلایه مردم در خصوص فراهم‌سازی بسترهای رفاه و عدالت منطقی است، گفت: دهه‌فجر فرصت خوبی است تا مشکلات کشور در حوزه‌های گوناگون در مجامع مختلف برای مردم تبیین شود.
وی بیان کرد: برگزاری باشکوه ایام‌الله دهه‌فجر، تقویت اتحاد و انسجام ملی و تشویق و ترغیب مردم برای مشارکت گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی را درپی دارد که فراهم ساختن زمینه این امر وظیفه همه متولیان امر است.
استاندار آذربایجان‌غربی گفت: با وجود تحریم‌های سنگین دشمن، دولت اتفاقات و دستاوردهای فاخری را در عرصه های مختلف در کشور رقم زده‌است.
«شهریاری»، اظهار داشت: برنامه‌های دهه‌فجر باید باشکوه‌تر از گذشته برگزار شود زیرا دشمن با همه توان درصدد ناامید ساختن مردم است لذا در این شرایط باید ضمن آرامش‌بخشی و امیدآفرینی به مردم، روحیه مقاومت و خودباوری را نیز در جامعه تقویت کرد.
وی بیان کرد: عملکرد دولت خارج از نظام نیست و برخی نباید به بهانه‌های سیاسی با سیاه‌نمایی دستاوردهای دولت، فرصت سوءاستفاده به دشمن بدهند که علیه نظام عمل کنند.

طرح اتصال ارومیه به شبکه ریلی کشور تنها یکی از طرح‌های فاخر و دستاوردهای ارزشمند دولت تدبیر و امید در آذربایجان‌غربی محسوب می‌شود، دارای آثار اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مستقیم و غیرمستقیم است و زیرساخت مهمی برای توسعه همه‌جانبه شمال، جنوب و مرکز آذربایجان غربی به شمار می‌رود.

همزمان با ایام‌الله دهه‌فجر چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نیز ۵۳۹ طرح در حوزه‌های مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسد که شامل ۵۴ طرح اقتصادی، ۳۶۶ طرح عمرانی و ۱۱۹ طرح خدماتی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha