ثبت‌نام مسابقات فوتسال دانشگاه‌های علوم پزشکی تا نیمه بهمن ادامه دارد

تهران- ایرنا- متقاضیان شرکت در مسابقات فوتسال قهرمانی دانشجویان پسر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا ۱۵ بهمن ماه برای ثبت نام مهلت دارند.

به گزارش روز شنبه معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شمارش معکوس برای آغاز هفتمین دوره رقابت‌های فوتسال قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور آغاز شد و تا ۱۰ روز آینده این رقابت ها در خزرآباد ساری به میزبانی وزارت بهداشت برگزار می‌شود.

براین اساس، در زمان باقی‌مانده ثبت نام از تیم‌های شرکت کننده در مسابقات در حال انجام است. ۱۵ بهمن ماه پایان مهلت ثبت نام دانشگاه‌ها برای حضور در هفتمین دوره این رقابت ها است.

این مهلت قابل تمدید نیست، از این رو دانشگاه‌های علوم پزشکی باید در مدت فاصله باقی‌مانده، نسبت به ثبت نام و معرفی نفرات اعزامی اقدام کنند.

مسابقات در سه سالن ورزشی واقع در مجتمع پیامبر اعظم(ص) دانشگاه علوم پزشکی مازندران و همچنین مجتمع صندوق رفاه وزارت بهداشت واقع در خزرآباد ساری همانند سال‌های گذشته برگزار می شود.

هفتمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در روزهای ۲۲ بهمن تا اول اسفند ماه به میزبانی وزارت بهداشت در خزرآباد ساری برگزار می شود.

نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری هفتمین دوره رقابت‌های فوتسال قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برگزار شد.

بر اساس مصوبات این جلسه، مسابقات بر اساس آخرین قوانین و مقررات کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال برگزار می شود. تعداد اعضای هر تیم حداکثر ۱۵ نفر شامل ۱۲ ورزشکار، یک سرپرست، یک مربی و یک نفر همراه است. در صورتی که آی دی کارت صادر شده برای شخص همراه عنوان کمک مربی (با ارائه مدرک مربیگری) را داشته باشد، حق نشستن روی نیمکت را دارد.

دانشگاه‌های علوم پزشکی می‌توانند از اعضای تیم فوتسال شرکت کننده در این دوره از مسابقات،  فقط دو نفر را در تیم فوتبال اعزامی به مسابقات فوتبال ورودی امسال و المپیاد سال ۹۹ استفاده کنند. لباس ورزشکاران باید یکسان و شامل شورت و پیراهن( دو دست در دو رنگ تیره و روشن)، کفش سالنی، فوتسال، قلم بند و جوراب ساق بلند باشد. دانشگاه‌ها علاوه بر پیراهن و شورت ورزشی باید برای بازیکنان ذخیره کاور یک‌رنگ با همان شماره پیراهن تهیه کنند.

مربی و سرپرست تیم نمی‌توانند به عنوان بازیکن در مسابقات حضور یابند. سرپرست تیم باید حتما از کارکنان دانشگاه باشد. مربی و کمک مربی تیم باید دارای کارت مربیگری بوده و تصویر کارت خود را در سامانه پذیرش آپلود کرده و اصل کارت را بر زمان برگزاری مسابقات همراه داشته باشد.

رقابت‌ها در ۲ وقت ۲۰ دقیقه‌ای رونده با یک تایم اوت استراحت یک دقیقه‌ای در هر نیمه و ۵ دقیقه استراحت بین دو نیمه برگزار می‌شود. تیم‌ها باید نیم ساعت قبل از شروع بازی در محل مسابقه حضور داشته باشند و در صورت حضور نیافتن در زمان شروع مسابقه، نتیجه سه بر صفر به سود تیم مقابل با احتساب گل‌ها اعلام می‌شود.

همه بازی‌ها از شروع مرحله حذفی تا پایان مسابقات بدون وقت اضافه برگزار خواهد شد و مستقیما با ضربات پنالتی تیم برنده مشخص می‌شود.

صعود تیم‌ها در مرحله گروهی، به ترتیب بر اساس امتیاز، تفاضل گل، گل زده بیشتر، بازی رو در رو، کارت زرد و قرمز کمتر و در نهایت توسط قرعه مشخص می‌شود.

بازیکن دو اخطاره در یک مسابقه از ادامه همان مسابقه و مسابقه بعد محروم است (مشروط به آنکه گزارش نداشته باشد). در ضمن بازیکنی که در دو بازی دو کارت زرد دریافت کند، از مسابقه بعدی محروم است. کارت‌های دریافتی زرد و قرمز بازیکنان خاطی تا پایان مسابقات بخشوده نخواهد شد.

هر گونه اعتراض باید به صورت کتبی و حداکثر تا دو ساعت بعد از اتمام بازی با ضمیمه کردن مبلغ ۲ میلیون ریال توسط سرپرست تیم به مسؤول برگزاری مسابقات ارائه شود.

سرپرستان تیم‌ها باید در هر مسابقه کارت دانشجویی و کارت ملی بازیکنان خود را به همراه کارت شرکت در مسابقات و کارت بیمه ورزشی نزد خود داشته باشند تا در صورت لزوم ارائه کنند.

در همه موارد پیش بینی نشده کمیته فنی و انضباطی که با حضور سرپرست کل مسابقات، اعضای کمیته فنی، سرپرست فنی، نماینده فدراسیون، مسؤول داوران و دو نفر نماینده از سرپرستان و مربیان تیم‌ها تشکیل می‌شود، تصمیم های لازم را اتخاذ می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha