۱۳ بهمن ۱۳۹۸، ۱۸:۲۶
کد خبرنگار: 1273
کد خبر: 83657512
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۵ طرح عمرانی و مخابراتی در میاندوآب به بهره‌برداری رسید 

مهاباد- ایرنا- در دومین روز از دهه مبارک فجر، ۱۵ طرح عمران روستایی و مخابراتی با صرف ۸۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با حضور نماینده مجلس، فرماندار و شماری از مسوولان در میاندوآب به‌ بهره‌برداری رسید.

رییس اداره مخابرات میاندوآب در آیین افتتاح ۶ طرح مخابراتی در این شهرستان اظهار داشت: این طرح‌ها شامل کابل‌کشی فیبرنوری روستاهای «تک‌آغاج» و «سوغانچی» در بخش باروق است که برای اجرای آن ۶ میلیارد ریال هزینه شده‌است.

عوض خیراله‌نیا افزود: علاوه بر این نصب و راه‌اندازی سیستم‌ اینترنت پرظرفیت (CDDM) روستای «سوگلی‌تپه»، CWDM روستای «بکتاش» با ۵۰۰ میلیون ریال هزینه، نصب و راه‌اندازی اینترنت پرظرفیت تا ۴۰ مگابایت در مرکز مخابراتی قدس میاندوآب است با صرف ۷۷۰ میلیون ریال و راه‌اندزی سوییچ ۵۱۲ شماره‌ای تلفن ثابت جهت واگذاری به ۳۲۰ خانوار در تعاونی مسکن فرهنگیان شماره ۲ میاندوآب واقع در شهرک آیدین و سایر مشترکان با هزینه سه میلیارد ریال از جمله این طرح‌های مخابراتی بود.

به همین مناسبت هفت طرح عمران روستایی نیز در ۹ روستای بخش مرکزی میاندوآب به بهره‌برداری رسید.

بخشدار مرکزی میاندوآب در آیین افتتاح این طرح‌ها که در روستای «حسن‌آباد» برگزار گفت: این طرح‌ها در روستاهای مظفرآباد، جعفرآباد معتمد، حسن‌آباد، ساتلمیش توپخانه، قرمزخلیفه علیا، شبیلوی سفلی و علیا، قره‌تپه و ملاشهاب‌الدین به بهره‌برداری رسید.

فرهاد جودی افزود: طرح‌های اجرا شده شامل جدول‌گذاری به مساحت هفت هزار و ۸۷۰ مترطول با هزینه هفت میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال، زیرسازی به مساحت ۷۱ هزار و ۴۰۰ متر مربع با صرف ۲۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال، آسفالت معابر به متراژ ۶۳ هزار و ۹۰۰ متر مربع و با هزینه ۳۵ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال است.

وی آزادسازی و مسیرگشایی به طول ۶ هزار مترمربع با صرف چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در این ۹ روستا را از جمله دیگر طرح‌های افتتاحی عنوان کرد.
وی ادامه داد: امسال در روستاهای بخش مرکزی بالای ۳۰۰ هزار مترمربع عملیات آسفالت اجرا شده که مشارکت مردمی سهم بیشتری در اجرای آن داشته و فقط در محور بکتاش حدود ۶۵ هزار مترمربع از آن به بهره‌برداری رسید.
وی بیان کرد: طی سالجاری نزدیک به ۵۰۰ میلیارد ریال عملیات عمرانی در این بخش اجرا شده است.
همزمان با دهه مبارک فجر، ۱۱۶ طرح عمرانی و خدماتی با هزینه ۴۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری می‌رسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha