۱۵ بهمن ۱۳۹۸، ۱۳:۵۳
کد خبرنگار: 2198
کد خبر: 83660279
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای ورزش و جشنواره بازی‌های بومی محلی زنجان

زنجان - ایرنا - نمایشگاه دستاوردهای هیات‌های ورزشی و جشنواره بازی‌های بومی محلی استان زنجان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان برپا شد.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان روز سه‌شنبه در خصوص این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا، گفت: هیات های ورزشی استانی و شهرستانی در طی برگزاری این نمایشگاه نسبت به ارایه عملکرد ۴۰ ساله اقدام کرده و همچنین دستاوردهای ورزشی خود پس از انقلاب را در معرض دید عموم خواهند گذاشت.

علی خلیلی اظهار داشت: بازی‌های بومی محلی نیز در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود که به حتم در ایجاد نشاط و شادابی بازدیدکنندگان و رونق بخشی به فضای نمایشگاهی بسیار اثربخش خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ایجاد شور و نشاط بیشتر در ایام الله دهه فجر اعلام کرد و اظهار داشت: شرکت کنندگان در ۴۰ غرفه عملکرد، وظایف و دستاوردهای خوب را ارایه می دهند و فضایی مناسب و بزرگ نیز به منظور نمایش بازی های بومی محلی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: بازدید از نمایشگاه و تماشای بازی های بومی محلی برای عموم مردم به صورت رایگان است و به حتم با استقبال بالای مردمی مواجه خواهد شد.  

نمایشگاه دستاوردهای هیات‌های ورزشی و جشنواره بازی های بومی محلی استان زنجان تا روز جمعه دایر خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha