۱۶ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۳۵
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 83661629
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۵۰۰ فرصت شغلی با احیای واحدهای راکد در زنجان ایجاد شد

زنجان – ایرنا – مدیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: با بازگشت ۱۳ واحد تولیدی و صنعتی راکد به چرخه فعالیت، بالغ بر چهار هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در این استان احیا شد.

محمدرضا یوسفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با وجود تحریم‌های ناجوانمردانه در سه چهار سال اخیر هیچ واحد تولیدی در استان زنجان تعطیل نشده است بلکه ۱۳ واحد تولیدی و صنعتی نیز با پی گیری های مدیریت استان، به چرخه فعالیت بازگشته اند.

وی با بیان اینکه برای تحقق شعار سال، تمرکز بر رونق تولید و نگاه ویژه به واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی در دستور کار است، اظهار داشت: تقویت صنایع با فناوری های روز و دانش بنیان در اولویت توسعه قرار دارد.

یوسفی با بیان اینکه استان زنجان رتبه دوم بهبود فضای کسب و کار را در بین استان های کشور دارد، اظهار داشت: در زمان حاضر حدود ۴۰ درصد سرمایه گذاری های انجام شده در این استان، خارجی است.

وی با بیان اینکه زنجان جزو استان های با کمترین نرخ بیکاری است، گفت: نرخ مشارکت اقتصادی نیز در استان، نسبت به میانگین کشوری از وضعیت مطلوبی برخوردار است و به بیش از ۵۰ درصد در مقایسه با میزان متوسط ۴۴ درصد کشور رسیده است.

به گفته مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان سال گذشته از مجموع افزایش ۴۶۴ هزار نفری شاغلان کشور، ۱۹ هزار فرصت شغلی معادل ۴ درصد آن در این استان محقق شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha