هیچ قدرتی نمی‌تواند به انقلاب اسلامی خدشه‌ وارد کند

تهران- ایرنا- جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر وحدت کلمه ایجاد شود، هیچ قدرتی نمی‌تواند به انقلاب اسلامی خدشه ای وارد کند.

سردار پاسدار علی فدوی روز چهارشنبه در گردهمایی ۳۰ هزار نفری دانش آموزان بسیجی نسل سلیمانی‌ها در مصلای امام خمینی (ره)، اظهار داشت: شهدای مدافع حرم جلوه‌ای از وحدت کلمه را تجلی بخشیدند و همه مسلمانان عالم اعم از افغانستانی، پاکستانی، عراقی، سوری و بسیاری دیگر آمدند و وحدت کلمه را در سوریه رقم زدند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: اگر وحدت کلمه ایجاد شود، هیچ قدرتی نمی‌تواند خدشه‌ای به انقلاب اسلامی وارد کند.

سردار فدوی تاکید کرد: امروز باید از ظرفیت‌هایی که داریم برای مبارزه با جنگ اقتصادی و فرهنگی دشمنان استفاده و در برابر حملات آن‌ها ایستادگی و مقاومت کنیم.

وی اظهار داشت: مسلما بالاترین نیاز برای موفقیت همه ما؛ همه مسلمانان و همه کسانی که در جغرافیای جبهه مقاومت قرار دارند؛ وجود افراد شایسته، باهوش و دارای توانمندی فوق العاده است که در این خطه به بیشترین وجه ممکن وجود دارد؛ یعنی همه آنچه را که خدا باید به ما می داد تا در بالاترین فرازها قرار داشته باشیم، دارید.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران اضافه کرد: باید عزم خود را جزم کنید تا در هر جبهه ای که قرار گرفتید به بالاترین فراز نزدیک شوید. چه جبهه جنگ، چه جبهه دفاع مقدس، مدافعان حرم، جبهه جنگ اقتصادی و فرهنگی باید در بالاترین فراز این جبهه قرار داشته و بیشترین تاثیرگذاری را داشته باشند. این در توان همه جوانانی است که خود را رهرو سلیمانی ها و خود را همچون شهید حسین فهمیده و بهنام محمدی می دانند.  

سردار فدوی با یادآوری اینکه شهید فهمیده و شهید محمدی (از شهدای دانش آموز) الگوی بزرگی برای جوانان کشور هستند، گفت: این دو شهید وارد کلاس بزرگی همچون دفاع مقدس شدند و نام آنها در تاریخ جمهوری اسلامی ایران ماندگار شد.

به گفته وی، اگر بر یک روند پایدار باشیم، موفق خواهیم شد و این وعده خداوند است، علاوه بر آن اگر به دستورهای خداوند عمل کنیم، موفقیت از آنِ ما خواهد بود.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی موثر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت، ادامه داد: سردار سلیمانی با ‌چنان پایداری، به تکالیفش عمل کرد که به صورتی متفاوت از سایر شهدا به این درجه از شهادت رسید و به دیدار حق شتافت.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه همه مسلمانان و کسانی که در جغرافیای جبهه مقاومت قرار دارند، از بالاترین هوش و توانمندی برخوردارند، اضافه کرد: امروز باید از توانی که خداوند در اختیار ما قرار داده است، برای موفقیت جبهه مقاومت استفاده کنیم.

وی اظهار داشت:‌ شما دانش آموزان پیرو و رهرو شهیدانی هستید که حضرت امام (ره)، عنوان رهبر برای او قائل شد. حسین فهمیده، شهید دانش آموزی که آن چنان بزرگ شد، عظمت پیدا کرد و بر راه حق رهرو شد که حضرت امام (ره)، عنوان رهبر را به او داد.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: مسلما دل های شهید فهمیده و شهید محمدی و بسیاری از عزیزانی که هم سن آنها بودند، تب و تاب عظیمی پیدا کرد که نمی توانستند سر کلاس ها بنشینند و در کلاس بزرگتری با عنوان جبهه های حق علیه باطل، عظمت آفریدند.

سردار فدوی گفت: همه دانش آموزان و عزیزانی که در جبهه حق انقلاب اسلامی بودند و توفیق شهادت پیدا نکردند، اما در قله های دیگر علمی، تکنولوژی و قله های دیگر، بر فراز دنیا نشستند، مسلما اگر به یک روند پایدار باشیم، خداوند خودش ضامن شده که در هر زمینه ای ما را به موفقیت برساند.

وی افزود: اکنون که در نظام اسلامی به سر می بریم، امام حاضر ما امام خامنه ای در جایگاه رهبری قرار دارند، ما را راهنمایی می کنند، اگر بر وظایف و تکالیف خود در انقلاب اسلامی عمل کنیم و به دستورات خداوند پایدار و مصّر باشیم، خداوند به وعده خود عمل کرده و موفقیت را در زمینه های مختلف برای ما فراهم می کند.

همایش نسل سلیمانی ها ویژه دانش آموزان استان تهران امروز با حضور ۳۰ هزار دانش آموز در محل مصلی تهران برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha