نامزدهای اقلام تبلیغاتی جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند

تهران- ایرنا- اسامی نامزدهای بخش اقلام تبلیغاتی سی‌و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی و اعلام شد.

براساس اعلام روز جمعه سی‌و هشتمین جشنواره بین‌الملی تئاتر فجر، اسامی نامزدهای بخش اقلام تبلیغاتی سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به مدیریت ابراهیم حسینی به شرح زیر است:
ایمان ارضی برای نمایش «شاه کشی» (پک کامل تبلیغاتی)
سجاد انتظار مهدی برای تیزر نمایش «خانواده محترم اردکانی»
سهیل دانش اشراقی و پیام قربانی برای تیزر نمایش «نفرین قحطی زدگان»
مصطفی قاهری برای مجموع تیزرهای ارسالی
محمد باقر کشاورز کرمانی برای تیزر نمایش «برف»
برگزیدگان این بخش در اختتامیه جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی می‌شوند.

سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در یک نگاه

سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی مرند از روز پنجشنبه ۱۰ بهمن ماه فعالیت خود را آغاز کرده است و شامگاه ۲۱ بهمن‌ماه به کار خود پایان خواهد داد.

فراخوان این دوره از جشنواره تیرماه سال جاری منتشر شد که در متن آن آثار را در بخش های صحنه‌ای، نمایش‌های خیابانی، دیگرگونه‌های اجرایی، تئاتر ملل، مسابقه نمایشنامه‌نویسی، مسابقه و نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر، کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی و بخش به علاوه فجر به صورت رقابتی و غیررقابتی به صورت تفکیک شده پذیرفت.

بر همین اساس آثار پذیرفته شده در بخش پوستر و عکس تئاتر در نمایشگاه لحظه قطعی از ۵ تا ۱۵ بهمن ماه سال جاری در خانه هنرمندان ایران برپا و ۵۹ عکس از ۴۹ عکاس و ۶۰ پوستر از ۳۵ طراح به نمایش گذاشته شده است.

بعد از حواشی انصراف ها نیز از ۳۰ اثر بخش رقابتی ۲۲ نمایش و از ۲۷ اثر بخش غیررقابتی ۱۵ اجرا در جشنواره حضور دارند.

همچنین از هفت اثر بخش بین الملل شش اثر اجرا خواهند داشت. در این میان دو اثر سردار پرچم دار و #همه همدردیم به بخش های نمایش های خیابانی و دیگرگونه های اجرایی و در بخش رادیو نمایش نیز یک اثر با عنوان سردار عشق به ۱۰ نمایش قبلی اضافه شده است که این سه نمایش جدید به گرامیداشت سردار شهید قاسم سلیمانی و جانباختگان سانحه هوایی (سقوط هواپیمای ایران- اوکراین) اختصاص دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha